Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kijk ik heb 0k paint genaam ( mister ) 
Gr00viejjj schreef:Foto's?

) maar ben heel blij met mijn pony. Cassidy schreef:
Toch een punt uit het eerste bericht van de TS: een Quarter is niet klein en niet altijd compact, kijk maar naar de Hunter en Pleasure paarden.

Niet rot bedoeld voor jou hoor, maar wel de waarheid want iemands mening kun je niet veranderen, wat je ook doet.
Share It With Ya All 

Gr00viejjj schreef:En nogmaals: Dit topicje was een oproepje voor mede-liefhebbers van Quarters en Painters.. Niet om discussie aan te gaan over het woordje "compact".
Jij verstaat het jouwe onder het woordje "compact", ik het mijne.. en dat is het. Dus ik zie het probleem niet echt![]()
Ik ga hier dus ook verder niet meer op in want ik vind het eerlijk gezegd nogal doelloosNiet rot bedoeld voor jou hoor, maar wel de waarheid want iemands mening kun je niet veranderen, wat je ook doet.

Cassidy schreef:In welke andere topics dram ik door? Ik probeer een discussie aan te gaan, maar dat lukt alleen als mensen mee discussieren. Meteen om een slotje roepen als een discussie die jij het gestart een kant uitgaat die jouw niet zint is pas echt kinderachtig!

Gr00viejjj schreef:Nou kijk aan!
En die eerste vind ik nou een mooi, compact gebouwd paardje!
(duidelijkheid, IK vind dat compact)

Gr00viejjj schreef:Je dramt gewoon weer door nu en hakt er weer op in op een niet bepaald vriendelijke manier.