Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kimberley12 schreef:downtown vind ik ook echt een super mooie hengst, en anders moet je voor dat dekgeld denk ik toch maar naar de buren gaan. die hebben ook vaak mooie hengsten voor dat dekgeld.
sarabande schreef:Het is nog steeds zo, zelfs als iemand met nadruk om een KWPN hengst vraagt, altijd dezelfde mensen komen roepen dat er beter een hengst uit een ander fokgebied gekozen kan worden.
Wat heeft de TS eraan, niets ze vraagt er niet naar.
En anderen reageren niet meer omdat het op deze manier weinig zin heeft.
Dat is helaas in al die jaren nog steeds niet veranderd
sarabande schreef:TS vraagt niet naar dekgeld, ze vraagt naar een KWPN hengst
trowing schreef:equador geeft meestal paarden die wat kort in de rug en in het kruis zijn ik denk niet dat het verstandig is om deze op deze merrie te gebruiken aangezien de merrie zelf ook al wat kort in de rug en kruis is(heb foto van merrie gezien) ik zou dan kiezen voor samber die geeft wel leuke allround paarden maar jemoet wel van bont houden.

) dat het veulen bont zal worden. Maar samber dekt alleen nog natuurlijk en het aantal drachtige merries neemt jaar bij jaar af. Ik vond het gewoon leuk hem nog te noemen

agerrits schreef:Maar samber dekt alleen nog natuurlijk en het aantal drachtige merries neemt jaar bij jaar af. Ik vond het gewoon leuk hem nog te noemen![]()