Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MissHIS schreef:Hold up Premier fokt vrij uniform vind ik. Meestal (donker)bruin, weinig wit, goed aan de maat en (ruim) voldoende bloed. Ik heb zelf een jonge Hold Up Premier, foto's en afstamming daarvan staan wel in mijn profiel.
MissHIS schreef:Hold up Premier fokt vrij uniform vind ik. Meestal (donker)bruin, weinig wit, goed aan de maat en (ruim) voldoende bloed. Ik heb zelf een jonge Hold Up Premier, foto's en afstamming daarvan staan wel in mijn profiel.
gomir schreef:MissHis is me voor
De nakomelingen van Hold Up die ik ken zijn idd voor het overgrote deel donkerbruin, groot, hoog op de benen, mooie types, weinig tot geen aftekeningen en mooi bloederig
Ik vind het hele fijne paarden, kunnen vaak naast springen ook nog fijn bewegen
Uno zou ik op zo'n merrie niet durven ivm maat en lengte, vaillant zou je kunnen overwegen, maar daar is natuurlijk nog weinig van bekend. Ik verwacht trouwens niet dat Vaillant veel lengte mee gaat geven
en nog een
http://www.mijnalbum.nl/Foto=EYKSYHNP[/img]
wuswa schreef:.... en wat een ongelofelijk mooi dier is dat! Als ik daar de helft van krijg mag ik al blij zijn ......

m_goodluck schreef:Fokt Numero Uno zo klein dan? Is toch een aardig grote hengst dacht ik..

youngster schreef:MissHIS zover ik weet was dat idd Hagedoorn
Fijn paard vond ik dat!
Dees schreef:Ja. geloof ook dat het Hagedoorn was -
Leuk dat er positieve geluiden over hem de ronde doen. Ik heb geen snars verstand van een goed springpaard, maar kwa lopen mocht hij best een dagje onder mijn dressuurzadeltje

Citaat:De nakomelingen van Hold Up die ik ken zijn idd voor het overgrote deel donkerbruin, groot, hoog op de benen, mooie types, weinig tot geen aftekeningen en mooi bloederig
Ik vind het hele fijne paarden, kunnen vaak naast springen ook nog fijn bewegen