Winningmood van de Arenberg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

velinda

Winningmood van de Arenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 18:34

Wie kent deze hengst? Wat vinden jullie van hem? Hoe zijn zijn nakomelingen? Wat is zijn dekgeld?

GSch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:37

Zijn ruiter, Ludo Philippaerts is heel enthausiast over hem, als je meer over de hengst wilt zien moet je(als je dat nog niet wist) op dorperheide.be kijken.

veronake

Re: Winningmood van de Arenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 10:02

ik heb een jaarlinghengst van winningmood. wel wat karakter( komt denk ik van moeder) maar al zeg ik het zelf heel chique en heel soepel en ruim bewegen.
Hij is donkerbruin uit 2 schimmels.
Genoeg maat, is nu 1.50 en vorig jaar was ik 4de op het veulenkampioenschap.

Ik zal eens proberen foto's te plaatsen.
dekgeld is dit jaar 800

veronake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 07:49

mijn jaarling

Afbeelding

en als veulen

Afbeelding

Junooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:55

Kheb er ook al een aantal veulens van gezien... zeker geen slechte beestjes, ze galopperen ook goed. Winningmood wordt trouwens vaak beschouwd als dze opvolger voor Parco. Hij is al een paar keer internationaal bij de jonge paarden gestart en doet het zeker niet slecht...

Als je met hem wilt fokken zou ik het zo snel mogelijk doen, want binnen een paar jaar schiet zijn dekgeld waarschijnlijk de hoogte in!

feincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 20:01

Ik heb de hengst op Jumping Hasselt bezig gezien, toen sprong hij héél goed. En pas nog op de hengstenshow van Dorperheide, samen met enkele nakomelingen. Winningmood bekoorde niet echt qua beweging (zeker in zijn galop mocht hij achteraan wat sterker zijn), maar op de sprong dan weer wel. Nakomelingen zagen er ook goed uit, maar ja, op zo'n show gaan ze natuurlijk de slechte niet tonen.
Wij gaan alleszins twee merries van hem laten dekken, een Feinschnitt en een Chellano merrie. En dan nog twee andere van Chatman.