Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Unesco schreef:Wie o wie wil voor mij goed naar Dreamcatcher en zijn afstammelingen kijken. Wilde zelf heel graag gaan kijken maar kan zondag niet. Dreamcatcher zelf ken ik al, heb hem al meerdere malen gezien. Maar als het goed is laten ze nu ook enkele veulens zien. Graag jullie oordeel (voor diegene die gaan), wel eerlijk kijken, niet alleen fouten kijken! Eventueel foto's zou helemaal toppie zijn.
Wil hem gebruiken op mijn merrie.
gr. Marco
Unesco schreef:hoi Petraaken,
zou echt heel fijn zijn als je dat voor me wilt doen. Heb Thuis alles geprobeerd maar kan echt niet zondag. En wil graag de info en video. Alvast bedankt, gr. Marco
PS. Jullie dekken ook met Dreamcatcher?
als ik het niet vergeet
.antano schreef:ik ga daar ook heen en neem mijnals ik het niet vergeet
.
Gr Elise

Unesco schreef:precies mijn idee, hoe was Dreamcatcher met zijn kinderen (of hebben ze geen veulens van hem geshowd?)
Unesco schreef:met een beetje geuk heb ik volgend jaar begin maart een kleine Dreamcatcher. Mijn merrie is vandaag geinsemineerd. Ze is wel hengstig maar het allemaal wel mooier gekunt, mss door de kou minder hengstig. Afwachten maar!
antano schreef:ik zet morgen de foto`s op bokt het zijn er niet veel omdat er iedere keer iemand voor ging staan en het niet nodig vond om aan de kant te gaan dus moest proberen tussen de mensen door foto`s te maken
gr elise