Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
janderegelaa schreef:Zou het in het duits proberen dan heb je meer kans denk ik.
katrienh schreef:Op wat voor merries past hij volgens u ?
Kleine bloedtypetjes of grootramige merries ?
hananya schreef:Ik begrijp dat hij bij Celle ter dekking staat? Dan is hij voor een nederlander bijna niet te krijgen. In ieder geval niet voor de 1000 euro die vermeld wordt.
Om bij hengsten van Celle te kunnen dekken moet je aan een aantal eisen voldoen:
- Je moet een postadres in Duitsland hebben
- Je moet lid zijn van het Landgestut Celle
- Je moet het papier van je merrie vaak ook nog eerst laten zien (lees goedkeuren) voordat je sperma krijgt
Kortom nog een hele klus wanneer je geen Duister bent...
Maar ik ben benieuwd hoe hij fokt.......

dat ik dan weer geweigerd werd voor Stakkato en dat voor een GP -merrie
libke schreef:raardat ik dan weer geweigerd werd voor Stakkato en dat voor een GP -merrie
ceasario schreef:hananya schreef:Ik begrijp dat hij bij Celle ter dekking staat? Dan is hij voor een nederlander bijna niet te krijgen. In ieder geval niet voor de 1000 euro die vermeld wordt.
Om bij hengsten van Celle te kunnen dekken moet je aan een aantal eisen voldoen:
- Je moet een postadres in Duitsland hebben
- Je moet lid zijn van het Landgestut Celle
- Je moet het papier van je merrie vaak ook nog eerst laten zien (lees goedkeuren) voordat je sperma krijgt
Kortom nog een hele klus wanneer je geen Duister bent...
Maar ik ben benieuwd hoe hij fokt.......
Je bent slecht geinformeerd ook daar is inmiddels nieuwe politiek.
Geld verdienen of sluiten.
300 dagen testen kun je niet langer op de belastingbetaler verhalen.
Dus haast een ieder kan gewoon sperma krijgen van welke hengst dan ook.
http://www.landgestuetcelle.de/de/stati ... ckgeld2006
.
hananya schreef:[
Weet je dit wel heel zeker?
Dan is dat pas sinds dit jaar??
Ik heb nu een veulen van Weltmeyer, maar heb in allerlei bochten moeten liggen vorig jaar om dat sperma te krijgen en zeker niet voor de
670 euro die op de bovenstaande lijst vermeldt staat....
[/quote]