wie kent de hengst BABALOUBA wil er meer over weten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chantal99

wie kent de hengst BABALOUBA wil er meer over weten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-06 15:31

hallo allemaal,

dit is alles wat ik over hem heb gehoord en dus weet.

Babalouba Erg aansprekend paard. Super bewegen aan de hand en springen leek los ook zeker goed genoeg. Mooi paard om te zien, correct op de benen en mooi groot oog erin. Maakte op mij een hele goede indruk, leek me een eerlijk paard.
Op papier absoluut het interessantste paard. Komt uit een super moederlijn! Volle zus van de moeder heeft internationaal gelopen en op haar beurt alweer twee internationaal springende kinderen en een nationaal lopend kleinkind.
Van de moeder van Babalouba kwam vorig jaar de veilingtopper van de veulenveiling prinsjesdag. Een volle broer van babalouba loopt in Amerika in de springsport. Een halfzus van hem loopt inmiddels nationaal. Verder komen er nog een heleboel andere (inter)nationale sportpaarden uit deze moederlijn.

dus en ik wil er gewoon iets meer over weten en of iemand misschien een paar foto's van de hengst heeft.
want ik wil me merrie laten dekken maar weet niet of de hengst helemaal het gene is wat ik zoek.

alvast heel erg bedankt.

groetjes van chantal

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 20:20

Ik heb weinig toe te voegen aan bovenstaande Zal nog wel even een foto plaatsen voor je

Afbeelding
Er staan er nog een heel stel op de site!

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 08:09

ik ken hem wel, staat bij stal de lange vos, leuk dier, vind z'n beweging wat vastgehouden in de bovenlijn, niet lekker los in zijn lijf.. op een show wil natuurlijk elk paard wel lopen! maar ik heb hem gezien als 2 jarige en net toen hij terug kwam nadat hij was geweigerd voor het kwpn. zal wel goed kunnen springen hoor!
verder is het een bloederige en een echte hengst!

chantal99

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 08:49

heel erg bedankt. allebij.

groetjes van chantal