Wie heeft er zelf een nakomeling van de hengst Fabre??? Ik ben erg nieuwsgierig naar hun prestaties en karakters.
Zelf heb ik een 5 jarige merrie (zie foto). Ze heeft een goede galop en is dan ook sterk in springen, maar buitenrijden is ook helemaal geweldig. Ze is erg lief en wil graag voor je werken. Als ze iets niet helemaal snapt wordt ze bang en gestressd en heeft ze de neiging weg te vluchten.
Ik heb ook een 12 jarige merrie van fabre en herken uw beschrijving ook wel wat in mijn paard .zij is ook heel goed in het springen en geeft mooie gangen ,maar er zit wel een handleiding bij voor het rijden
ik heb ook een afstammeling van Fabre.. het is een ruintje van 14 jaar.. geweldig in springen en dressuur.. hij is wel erg dominant.. ik zal nog even kijken voor een foto.. Ik vind hem persoonlijk heel veel op Fabre's vader Pion lijken.. heeft 1 van jullie misschien een foto van Fabre.. Liefss Kelsey
Mijn hoefsmid kent toevallig stal `t Juxschot. Fabre is idd vooral gebruikt om mee te dekken, zelf heeft hij nooit echt in de sport gelopen. Zijn vader Pion weer wel.