oftewel: Butch
Vanacht geboren, en helemaal met alles erop en eraan. *blij*
Sorrel, met 4 hoge witte benen, witte kin en vlekjes op de buik.
We hopen hem als Paint te kunnen registreren maar dat moeten we nog even afwachten. De vlekjes op de buik vallen vrijwel weg in het lichte veulenbont en zijn nu nog niet in te schatten qua groote.
Maar voor nu zijn we gewoon geweldig blij dat Clas het zo goed heeft gedaan en dat moeder en kind in optimale conditie verkeren.
Rond kwart voor 12 gisteren avond begon ze te persen en tegen 12 uur lag het menneke al naast haar uit te puffen.
We zijn er van begin af aan bij geweest, geweldig!

1 uur oud en meteen super nieuwschierig.

De binnenkant van de achterbenen is tot halverweg het been wit... de buitenkant veel lager, maar de voorbenen hebben aan de buitenkant weer meer wit. Cute hè....

En toen ging de zon op eens schijnen...

Hier heb ik omcirkeld waar de witte vlekken ongeveer zitten. Vanauit de bil spleet waar duidelijk veel kleine vlekken te zien zijn lopen de witte vlekken tot aan de zijkant van zijn buik.Heb de indruk dat in de lies ook nog een ronde vlek zit. Maar die vos haartjes zijn zo licht dat je het bijna niet kan zien.
Ik hou het natuurlijk nauwlettend in de gaten.... Hij heeft ook nog een witte kin....
Wat denken jullie? Solid of Paint?

Solid of Paint, het is MEGA gezond, de DA vond het een erg mooi veulen en ik vind hem helemaal geweldig ....
En Clas is zoooooooo trots. En lief, ik krijg steeds kusjes van haar en dan kijkt ze weer naar haar kind zo van; mooi hè.....
Gefeliciteerd met deze mooie rooie jongen
Ook een goed idee !