Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elisa2 schreef:heb je ook een foto,en wat zijn je verbeter punten? Waarom denk je aan Uptown?

Jikke1983 schreef:Ik heb geprobeerd een foto te plaatsen, dit wilde helaas nog even niet lukken. Ik zal verder nog wat over haar vertellen. Het is een Flemmingh x keur pref Vanitas x ster pref Amor x kroon pref Cigrant. Best een leuke merrielijn om op verder te fokken denk ik. Ze heeft vrij ruime gangen, mooi voorbeen maar haar achterhand zou wat sterker mogen zijn. Ondanks ze maar 1.59m meet, is ze best grof gebouwd. Daarom wil ik er een niet al te grove hengst op hebben. Haar karakter is goed, het is een lief paard maar ze is nog al snel in paniek. Het mag dus ook geen hengst zijn met te veel bloed
Waarom ik aan Uptown dacht, ja ten eerste heb ik hem op de hengstenkeuring gezien tijdens de hengstencompetitie en dat sprak mij zeker wel aan. Verder heeft hij super achterbeengebruik wat mijn merrie wel nodig heeft. Zijn eerste veulens hebben veel maat, en dat kan ze ook zeker gebruiken. Dat HP erop zit mag er nog eens bij komen, toch?!
Basvdv schreef:[
Je hebt de hengst zeker niet in de verrichting gezien. Viel de natuurlijke snelheid en kracht in dat achterbeen toch behoorlijk tegen....
[/quote]
Elisa2 schreef:Hoezo wil je hem aan het werk zien,het gaat er toch om wat ie doorvererft?
ceasario schreef:Basvdv schreef:[
Je hebt de hengst zeker niet in de verrichting gezien. Viel de natuurlijke snelheid en kracht in dat achterbeen toch behoorlijk tegen....
[/quote]
Zal wel meer aan de schoolruiters gelegen hebben.
Ermelo is toch niets meer dan een kleuterklas waar "polderachtig" wordt getest. Veel praten maar weinig werken.
Basvdv schreef:[ceasario"]
[quote="Basvdv schreef:[
[/quote]
Zal wel meer aan de schoolruiters gelegen hebben.
Ermelo is toch niets meer dan een kleuterklas waar "polderachtig" wordt getest. Veel praten maar weinig werken.
Citaat:Wanneer een paard in de test goed loopt ligt het aan de kwaliteit van het paard.
Wanneer een paard het minder doet, heeft de ruiter het gedaan...tja
ceasario schreef:Je kunt pas zeggen dat een hengst fokt, als hij voldoet aan de criteria van een fokker.