Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

peetje82 schreef:hier mijn veulentje van Sandreo!
Op de foto precies twee weken oud!
Echt een schatje in de omgang, en begint ook erg leuk te lopen!
Die tweejaar is wel een leuk dier zeg!
en wat zit er verder achter.. peetje82 schreef:er zijn toch vast wel meer nakomelingen van Sandreo??
en ik heb er 2
dus worden dure veulens...jaarlingen paarden enz...
peetje82 schreef:![]()
Laat maar komen!![]()
heel veel geld altijd welkom
konijntje89 schreef:als het goed is komt er volgens jaar nog een kleine sandreo bij.. mijn merrie staat op dit moment op t dekstation
en wat is de afstamming van de moeder .. 
gomir schreef:Ik heb vandaag een hele fijne jaarling gezien uit een Lancet-merrie.
Erg best aan de maat, bloedmooi, heel net in het fundament en lopen viel me ook nog niet tegen
Ook nog een veulen gezien(geen idee uit wat voor merrie). Vind het altijd moeilijk om wat van veulens te zeggen, maar ik vind het wel een mooi ding om te zien.
wij hebben ook een jaarling Sandreo uit een Lancet merrie, alleen is hij nu een echt naarling
en gelukkig gaat hij van het weekend de hengstenwei in kan hij weer mooi groeien en ontwikkelen..
maar ik denk dat je dat onder het zadel pas echt goed kan zeggen .. en zover zijn ze nog niet..
minnie_muis schreef:ja eerst even wachten of ze ook drachtig is!
nu is het afwachten wat voor veulie eruit komt rollen
niemand meer met nakomelingen van sandreo? ben erg benieuwd naar karakter & exterieur! dan weet ik wat ik kan verwachten
(heb me natuurlijk al wel georienteerd van tevoren maar persoonlijke verhalen spreken me toch meer aan, dus BARST LOS!)