Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)joostvangestel schreef:De moeder van Hello Boy was de mooie Maesgwyn Heatherite. Ze was/is een mooie typische merrie en een dochter van Revel Chaos en TopTown Happy Morn. Chaos heb ik ook goed gekend en Happy Morn ook. Happy Morn is een hele beroemde merrie, met name via haar dochter TopTown Heidi en diens nakomelingen.
zo kom je nog eens wat te weten over je paardjes. Heatherite staat nu bij ons op stal, en we hebben ook het veulen van afgelopen jaar van haar en ze is nu drachtig van Ysselvliedt's Special Edition
joostvangestel schreef:Beauty is waarschijnlijk een dochter van Pentyrch Pearl Button of Voorthoeve's Bonnie of misschien wel van Voorthoeve's Busty. Dan ga ik er bijna van uit dat die niet degene is met wat minder beenwerk.
Over Elleke ben ik nog wel benieuwd waar die van afstamt. Daar heb ik gezien de naam nog geen theorie over.
Thokkadisje schreef:joostvangestel schreef:De moeder van Hello Boy was de mooie Maesgwyn Heatherite. Ze was/is een mooie typische merrie en een dochter van Revel Chaos en TopTown Happy Morn. Chaos heb ik ook goed gekend en Happy Morn ook. Happy Morn is een hele beroemde merrie, met name via haar dochter TopTown Heidi en diens nakomelingen.zo kom je nog eens wat te weten over je paardjes. Heatherite staat nu bij ons op stal, en we hebben ook het veulen van afgelopen jaar van haar en ze is nu drachtig van Ysselvliedt's Special Edition
![]()
Wist niet dat het zo'n bekende merrie was
Thokkadisje schreef:joostvangestel schreef:De moeder van Hello Boy was de mooie Maesgwyn Heatherite. Ze was/is een mooie typische merrie en een dochter van Revel Chaos en TopTown Happy Morn. Chaos heb ik ook goed gekend en Happy Morn ook. Happy Morn is een hele beroemde merrie, met name via haar dochter TopTown Heidi en diens nakomelingen.zo kom je nog eens wat te weten over je paardjes. Heatherite staat nu bij ons op stal, en we hebben ook het veulen van afgelopen jaar van haar en ze is nu drachtig van Ysselvliedt's Special Edition
![]()
Wist niet dat het zo'n bekende merrie was

Dan noem je Osbek toch ook even?
Haha...
niet hekemaal opgelet met de maten