Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
amati schreef:is joop00 daar bekend dan??
Ik heb het gehoord van iemand die daar bijna wekelijks komt

CGJ12 schreef:De "jury"doet het gevaarlijkste werk.
...... och nee toch niet....... er zit geen paard van Zoer tussen............
supersambo schreef:yep alle vier goedgekeurd, carthino moet dinsdag omdat ie later aangeleverd is.
cijfers
Dreamcather : stap 9 draf 9 galop 8.5 souplesse 8.5 houding/balans 9 rijdbaarhied/bewerkbaarheid 9.5 aanleg dres. paard 9
Chinquitin La Silla: stap 6.5 draf 6 houding/balans 6.5 galop 7.5 reflexen 7 techniek 7.5 vermogen 8 instelling 8 rijdbaarheid/bewerkbaarheid 7.5 aanleg springpaard 7.5
Tjungske: stap 6 draf 5 houding/balans 7.5 galop 7.5 reflexen 7.5 techniek 7 vermogen 7.5 instelling 8 rijdbaarheid/bewerkbaarheid 8 aanleg springpaard 7.5
Harley:stap 6 draf 6.5 houding/balans 7 galop 7 reflexen 8.5 techniek 7.5 vermogen 7.5 instelling 8 rijdbaarheid/bewerkbaarheid 8 aanleg springpaard 7.5
En zoals wel vaker is het mij weer eens een raadsel.
1 jaar toch maar rust in de tent, kan de jury mooi een jaartje zelfverdediging oefenen. 
supersambo schreef:Nou Dreamcather is een fijn paard maar vond deze cijfers, vooral wat betreft de gangen iets overdreven.
En wie zou zijn merrie nu laten dekken door Chinquitin ????? Behalve dat ie me echt niet mee viel in het springen is ie gewoon oerlelijk.
Tjungske is misschien een fijn sportpaard maar ik zie er geen vaderdier in. Moet je echt een correcte merrie hebben, maar dan zie ik zeker niet de toegevoegde waarde van Tjungske.
Harley viel me in me vandaag ook iets tegen, vorig jaar bij VDL liep en sprong ie beter.
Elisa2 schreef:Vraag het aan Joop00
is dat hem ?
Marjolein schreef:Ik vond dreamcatcher een fijn paard, maar 9ens daar valt mn mond van open...
Hij heeft rechtsvoor trouwens gruwelijk toontredend staan, op het enge af...
Marjolein schreef:Ik vond dreamcatcher een fijn paard, maar 9ens daar valt mn mond van open...
Hij heeft rechtsvoor trouwens gruwelijk toontredend staan, op het enge af...