VDL Stud hengstenshow!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gait

VDL Stud hengstenshow!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 18:02

Ik ben er net van weer en het was weeer is genieten!! Goh wat sprong die Douglas tog fantastisch vandaag!! Ook vermont vind ik een fijne hengst. Wat vonden jullie er van de hengsten ??

Storm_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:12

ik bleef bij ons nieuw geboren veulen maar derk ging er wel heen vdl stud in onze hengstenboer vandaar maar hij vond het ook erg leuk!

abcde123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:14

Ik vond het ook geweldig!
Vond alleen dat Edward Prestige niet zo heel netjes reed, was wel jammer!
Maar het was ook weer ontzetten druk zeg! Poeh..
En Douglas sprong echt ge-wel-dig!

amen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:23

Ik ben pas halverwege de show gekomen...

Douglas springt met veel vermogen en een mooie achterhand techniek....maar imo is ie te traag en kwa exterieur niet mooi genoeg....

Vond Orame vandaag ook erg goed springen en ik vind em steeds beter worden....het ziet er uit of ie erg goed te bewerken is onder zadel....
Vrieling reed em op een trensje...

Indoctro gedroeg em zoals ik em eigenlijk nog nooit anders heb zien doen!!! wat een pain in the $^%$$^, maar dat vergeef ik em......vind het een topper!!!

Kajanus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 21:35

Ik ben ook geweest, en het was geweldig wat een show en wat een gave hengsten.. Orame vond ik als jong paard al geweldig, wat een uitstraling en superspringen..
Douglas sprong ook geweldig en Hold up Premier sprong over een koe heen die ze tussen de hindernis hadden gezet, echt geweldig wat een vertrouwen moet dat paard hebben in de ruiter..

Super georganiseerd en ik heb me geen moment verveeld, de tijd vloog om... ik verheug me nu al op volgend jaar...

Alikesflame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 14:33

ik ben ook geweest. vond orame positief. sydney ook mooie hengst vind hem steeds beter gaan springen.
Goodtimes en Indoctro zoals tijd toppers! van indoctro heb ik nog een paar mooie foto's kunen schieten.

Verder vond ik de Vermont een erg goede hengst.

Vernon vond ik erg tegenvallen.
Douglas heb ik alleen inspringen gezien lijkt me wel een erg fijn dier.

prestige mooi paard, maar zoals eerder gezegd vond ik de presentatie van hem niet denderend.

Sheraton vind ik toch niet echt van wat ik gehoopt had. Die achterhand is beetje apart.

vond de 3 jarige schimmelhengst van indoctro X ramiro echt helemaal top!! prachtig dier.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 15:22