wie kent El-Beauty en heeft er een foto van ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nann__

wie kent El-Beauty en heeft er een foto van ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 20:53

mijn paard is een afstamming van El-Beauty ..maar ik zou graag meer over hem willen weten. Maar ik kan niks over hem vinden op internet..
weet iemand iiets over hem. het liefst wil iik ook een foto van hem

groetjess nann

Zeebries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:56

Volgens mij hoort dit hier niet, ik tem wel even

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 20:57

Op 31-jarige leeftijd is er een einde gekomen aan het leven van de preferente D-ponyhengst El Beauty. De bruine zoon van El Malaak kwam uit de succesvolle merrie Lelan van de Liemers (v. Saoud ox). Uit zijn productieve leven als (reizende) dekhengst zijn vele honderden zonen en dochters voortgekomen. Daaronder diverse goedgekeurde hengsten, talloze succesvolle keuringspony's waaronder zeer veel provinciaal en Nationaal kampioenen, en een aantal sportpony's waaronder de dressuurpony Edwin, die zowel voor Nederland als voor Duitsland aan het EK Pony's heeft deelgenomen. Met name in het zuidelijke deel van Nederland is de invloed van El Beauty in de NRPS-ponyfokkerij zeer groot geweest. Hij werd in 1974 geboren bij de fokker A.J.B. Leenders in Doornenburg en is vanaf zijn zevende jaar in het bezit geweest van A. van Mierlo in Someren-Heide. In een van de komende nummers van het NRPS-Nieuws wordt een uitgebreid overzicht van de nalatenschap van El Beauty pref; prest. fok gepubliceerd.

Afbeelding

Alsjeblieft Groetjes Marloes

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:35

als je meer info wilt kan ik je in contact brengen met A. van Mierlo

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 23:21

VMR --> FA

_streepjes_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:26

wel raar dat je zelf geen foto kon vinden, ik typ zn naam in op google en vind een foto!

Nann__

Re: wie kent El-Beauty en heeft er een foto van ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 07:30

bedankt voor jullie informatie. maar ik had zijn naam verkeerd ingetypt. Sorry daarvoor.

Dorian_Gray

Re: wie kent El-Beauty en heeft er een foto van ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:01

Is ook niet een heel gemakklijke naam ,ik heb nog ergens een foto uit een boekje, zal m eens inscannen...