Ik heb een nu bijna 3 jarige bruine niveau x samber merrie staan. Die wil ik volgend jaar waarschijnlijk laten dekken.
Alleen haar stokmaat is op dit moment maar 1.54m. (paps 1.68, mams 1.64) Het veulen zou een stokmaat moeten krijgen van ong 1.65-1.70
Het hoeft geen kwpn-er te zijn, als er maar min een kwpn reg.A papier bijkomt. Ik zoek wel een allround hengst of dressuur (geen Jazz, Flemmingh of Ferro)
Kleur maakt me ook niet uit. Wel een hengst met een rustig karakter.
Leuke dektip: Haico ( Haarlem x Ed King Hill ) bont en wat het leukste is: Haarlem komt uit dezelfde stammoeder. Die merrie komt nog wel boven de 1.60 de moeder was ook heel laat.
ik heb ook een merrie gehad, die van haar 3 e tot haar 5 e jaar 6 cm !!gegroeid was, dus treur niet, jouw merrie komt er wel, en janderegelaa kan het weten, hij kent (heeft of had) immers de moeder, mooie merrie by the way.
Ik ben heel blij met haar. Ze is heel makkelijk in de omgang, vind alles prima. Ze wilt met alle paarden vriendjes zijn. vorig jaar heeft ze al een zadel opgehad en hoofdstel in. reageerde er op alsof ze niet anders gewend was. binnenkort wordt ze ingereden.
In ieder geval een hengst die flink vergroot want ik ben erachter dat Niveau niet echt grote paarden geeft. Zou wel een beetje allround of anders springen denken want ze heeft wel een springpaard model. Solitair...