help mij de ouders van mijn eng.volbloed te vinden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ravenna

help mij de ouders van mijn eng.volbloed te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 17:21

HALLO,
Ik wil iedereen die connecties heeft met engelsvolbloed paarden van de renbaan (het is een renpaard geweest) vragen of ze mij willen helpen om de ouders te vinden van mijn paardje!
[img]C:\Documents and Settings\Lisette\My Documents\My Pictures[/img]
Ik hoop dat de foto het doet maar dit is dus mijn paardje!
Ze komt uit Duitsland en heeft daar heel wat wedstrijden gerent en is toen van de renbaan gehaald omdat ze maanblindheid had (nu dus heeft) maar, zover ik hoorde heeft ze wel wat wedstrijden gewonnen op jonge leeftijd.
Ze heeft een witte vlekje op haar rechter kaak en een zwart vlekje op haar rechter schouder ook wat stekelharig op haar flanken.
Ik heb ook nog een chipnummer uit Duitsland maar die zet ik liever nu niet hier te kijk neer, alleen voor diegene die mij echt kunnen helpen (want, ik hoorde viavia dat ik voorzichtig moet zijn omdat ze heel geheimzinnig doen)
Wij vermoeden dat het een heel goed renpaard is geweest maar, dat ze dus eruit is gegooid omdat ze dus blind word aan haar rechter oog (en dat ze daar de tegenstanders niet mee kan zien etc...)
EEN LEKKER LANG VERHAAL MAAR WIE KAN MIJ A.U.B HELPEN IK ZOU HET HEEL ERG SUPER SUPER SUPER FIJN VINDEN ALS HET LUKT!!

GROETJES RAVENNA

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:46

Je moet de afbeelding uploaden. Maar heeft het paard geen papieren dan?

Ravenna

Re: help mij de ouders van mijn eng.volbloed te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 21:30

Nee ze heeft geen papieren nee jammer genoeg anders waren we er wel makkelijk achter gekomen wie haar ouder zijn

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 22:09

[/img]http://www.mijnalbum.nl/Album=DHFDMT6G[img]

Dit is mijn paardje hoop dat ie het nu wel doet

Ravenna

Nu ben ik het zat hij moet het nu wel doen hoor :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 22:11

Lusitana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 23:37

Je hebt een naamloos bruin paard dat onherkenbaar is op foto´s, zonder papieren, waarvan verteld is dat ze op de baan heeft gelopen...
Ik denk dat je meer hebt aan het chipnummer, omdat dat toch dient voor identificatie? Ik heb dus geen idee waar die nummers geregistreerd staan, maar het zal toch wel ergens uit de computer rollen welk paard bij dat numer hoort ?
Blindheid aan een oog lijkt mij trouwens geen contra indicatie voor een renpaard, maar het is niet mijn wereld.

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 23:41

Nee ik wou net zeggen.
Dat word niet makkelijk..
Bruin zonder aftekeningen..

aquatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 14:51

plaats een oproep op het reitforum.de misschien herkent iemand haar

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 15:25

Er saat wel duidelijk in mijn verhaal dat ze wel aftekeningen heeft en als je de foto's ziet kan je het ook zien!
ZE HEEFT EEN WIT VLEKJE OP HAAR RECHTER KAAK EN EEN ZWART VLEKJE OP HAAR RECHTER SCHOUDER EN STEKELHARIG OP HAAR FLANKEN(DUIDELIJK EEN AFTEKENING)
ik probeer het wel op een andere plek en ik heb wel een chipnummer maar die wil ik alleen geven als iemand mij echt kan helpen (dus in de renpaarden bisness zit ofzo)
heel erg bedankt alvast
ps: we vermoeden dat ze van de renbaan is gehaald omdat ze blind zou worden door maanblindheid omdat ze dan van de rechterkant (de buitenkant) geen tegenstanders meer kunnen zien en dan ze niet tegenhouden (door de oren in de nek te zoen) of harder gaan rennen om te winnen.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 22:46

Waarom informeer je dan niet bij het Stamboek in Duitsland ? Lijkt mij logisch dat als je daar informeert achter de merrie met die chipnummer dat je de gewenst gegevens krijgt.

menespride

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 12:25

Hoi,

Als het echt een engels volbloed is kan je misschien via het chipnummer bij contact us bij http://www.pedigreequery.com terrecht.
Daar staan volgens mij bijna alle engels volbloed geregistreerd. En misschien als ze het niet hebben, kunnen ze je misschien wel verder helpen.

Veel succes!

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 22:45

sommige paarden op de duitse renbaan worden dood verklaard (dat is een lang verhaal om te vertllen waarom) maar ik hem trouwens ook op die site gekeken en ik kom er niet uit hoor ik heb het nu ook viavia geprobeerd er was namelijk een tandarts naar mij toe gekomen en die zei je hebt een super mooie paard blablabla (heel verhaal) en nu heb ik iemand gemaild alleen nu nog hopen dat hij het kan vinden voor mij!

ik meld wel of het is gelukt

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 13:27

nou ik heb volgens mij pech gehad niemand kan erachter komen wie mijn paardje is (en de duitsers zeggen helemaal niks "reageren niet op mijn mails") dus ik denk dat het een verloren zaak is