[TI] het zijn de kleine dingen die het meest gelukkig maken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aedan

het zijn de kleine dingen die het meest gelukkig maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 17:03

Ik zit midden in mijn examens, dus ik heb momenteel niet echt veel tijd om met Aedan te werken. Mijn halve stal doet hem dus 3 dagen in de week, en de rest mag hij op de weide staan.

Nu was het gisteren zo'n mooi weer en ik kon de verleiding echt niet weerstaan. Dus heb snel opgezadeld en even het bos in getrokken. Aedan stond behoorlijk voorwaarts, maar was super braaf.
Wat hebben we genoten van een rustig galopje op een zandpad, lekker crossen, wind in onze haren... .

En het blokken ging daarna eens zo goed...

Kytha

Re: het zijn de kleine dingen die het meest gelukkig maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:04

Heerlijk he, om het allemaal even van je af te zetten.
bij mij komt het er de laatste tijd ook niet erg meer van, maar ik heb echt zin om een bosritje met Shakyra te maken. Even alles om je heen vergeten!

Berdien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 18:09

Inderdaad, het zijn net die kleine, soms onbeduidende dingetjes die je alles laten vergeten. Dat je Tink liefdevol zijn hoofd op je schouder legt als je een ontiegelijke k*tdag hebt gehad..

Succes met je examens trouwens! Jes was mijn redding toen ik ze vorig jaar had.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 22:10

ja ik herken zeker wel hihi, fijn dat hij je zo tot steun kan zijn!!

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 22:33

Lekker met je paard aan de gang zijn doet een mens veel goed. Ik ben mijn sores of hoofdpijn or whatever ook heel snel kwijt als ik bij mijn paard ben. Hoef er niet eens mee te rijden, poetsen of wat knuffels doen ook een hoop goed

akerna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 13:45

idd, gister had ik niet echt zin om te rijden, was moe na t werken. maar toch ff naar quin toe en gewoon in de wei ff op zijn rug gesprongen en poosje zo lekker gezeten terwijl hij aan t grazen was. zp heerlijk, kan zelfs languit gaan liggen op m.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 15:55

Wat leuk voor je dat je er even tijd voor hebt gemaakt en dat het lekker is geweest. Er komen nu gelukkig betere tijden aan met het weer.

Aedan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-06 19:29

akerna, dat is inderdaag zo geweldig! Doe dat ook veel bij Aedan, of gewoon in zijn ( net uitgemeste ) stal tussen zijn benen gaan zitten, met zijn hoofd op mijn schouder en dan lekker kroelen...
Ze zijn geweldig die tinkers he

akerna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 17:58

ja idd, nou staat quinto dag en nacht buiten dus ik kan alleen gaan zitten als de grond droog is haha. of hij moet liggen, dan kan ik ook nog op zijn rug zitten. of gewoon lekker tegen m aan staan