KWPN hengstenkeuring

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkeeee

KWPN hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 12:25

Verrichtingsonderzoek hengsten. 27-03-2006

Pokémon ingeschreven in stamboek.

De hengstenkeuringscommissie heeft vandaag de springhengst Pokémon (Polydor x Weinberg) ingeschreven in het stamboek. De 10-jarige hengst van dekstation De Havikerwaard heeft 5 dagen een stal in Ermelo betrokken. Tijdens de beoordeling van het karakter- en stalgedrag zijn geen bijzonderheden waargenomen.

Komende woensdag is er een beoordeling van de springhengsten. De hengstenkeuringscommissie springen zal vanaf 08.00 uur de hengsten bekijken. De hengsten die deelnemen aan het 70-dagen onderzoek worden vanaf de grond beoordeeld, de hengsten die deelnemen aan het kortlopend onderzoek worden door de verrichtingsruiters getest. Morgenmiddag wordt op deze site de groepenindeling geplaatst.

Bron: www.kwpn.nl

livvy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 17:07

Ben erg benieuwd naar de springhengsten! Volgens mij moet Rascin binnenkort ook zijn karaktertest doen, hij heeft het erg goed gedaan in de wereldbekerwedstrijd. Ik volg het op de voet, er zitten een aantal jonge springhengsten tussen die me erg aanspreken.