ze krijgt nu om
8.00
11.00
14.00
17.00
20.00
11.00melk van me,ze mag eigenlijk 8 keer dus af en toe ook s'nachts ik slaap er namelijk met de caravan bij want mijn andere merrie staat op springen dus ben er toch.
Ze krijgt nu 1600/1700 ml per keer,ze hoort 1550 per keer te krijgen maar dan 8 keer dus zo leek het ons ook wel goed,ze heeft geen diarre of zo verder en drinkt niet echt water dus dorst heeft ze verder niet.
Melk gaat als zoete koek naar binnen ze vind het heerlijk en gewoon uit de emmer,gaat super,eerste dag snapte ze het nog niet maar nu gaat het binnen 40 seconde naar binnen

Ze staat nu samen met midnight(een 4,5 jarige new forest merrie) in 1 stal en het zijn echt dikke maatjes,die pony is heel beschermend echt super,ze staan nu met sto lekker samen een aantal uurtjes per dag op 't land,nooit verder dan 10 meter van elkaar vandaan

Ato mag in de buurt maar altijd de pony tussen hun en ze moet niet te dichtbij komen,vany bleef ook vanaf het begin bij de pony terwijl ze die 2 dagen kende en ato al een maand,heel apart,ato probeerde haar eerst nog wel af te pakken maar de pony was heel fel.
Dus het gaat allemaal erg goed met vanity six HH en ze groeit als kool,ze is nog grotendeels muisgrijs maar waar ze bv een wondje heeft gehad komt pikzwart haar ondervandaan en haar snoet is al helemaal zwart en dat word al groter.
Ze heeft dan wel geen moeder meer maar beter zou het niet met haar kunnen gaan.