Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En ik vind het ook wel interessant bloed wat ie voert.
laina schreef:Ik weet dat hij goedgekeurd is bij het NRPS maar hij is wel kwpn hé.
Ik had niet gezegd dat hij goedgekeurd was bij het KWPN hé.

visca schreef:Ik ben 18 maart bij Zwolle international geweest waar Playboy ook was en ik heb de proef gefilmd. Misschien vind je dit wel leuk om te zien. Het jammer dat ik met mijn foto camara heb gefilmd dus af en toe is het moeilijk te zien.
playboy.wmv
playboy zwolle.wmv

nils schreef:visca schreef:Ik ben 18 maart bij Zwolle international geweest waar Playboy ook was en ik heb de proef gefilmd. Misschien vind je dit wel leuk om te zien. Het jammer dat ik met mijn foto camara heb gefilmd dus af en toe is het moeilijk te zien.
playboy.wmv
playboy zwolle.wmv
leuke filmpjes...
wie reed hem toen eigenlijk?
Citaat:Afstamming:
KENNEDY X KAISERSTERN xx X JAGERMEESTER
Playboy is een zoon van Kennedy die ook de vader is van de keuringskampioen 2004 in Den Bosch en op zijn beurt weer een zoon is van de beroemde vererver Ferro (v. Ulft) die ook in de sport tot op olympisch niveau heeft gepresteerd. De ster preferente merrie Folda is de moeder van Playboy en uit deze stam komen meer dan 15 paarden die Z1 dressuur of hoger lopen. Grootmoeder Nolda is keur preferent en is de moeder van de KWPN goedgekeurde hengst Wanroy (v. Symfonie) die in 1984 naar Amerika werd geexporteerd.
Prestatie:
Op de hengstenkeuring in Den Bosch in 2000 werd Playboy reserve- kampioen. In 2003 werd hij kampioen van de hengstenkeuring in Finland met allemaal negens en zelfs een tien voor de galop. Ook van de testruiter kreeg hij een 9 en met zijn optreden kreeg hij het Finse publiek op de banken. In dat zelfde jaar dekte hij daar maar liefst 150 merries, een ongekend hoog aantal voor Finse begrippen. De hengst wordt ondertussen verder opgeleid voor de hogere dressuursport en is inmiddels succesvol uitgebracht op Z2 niveau. Tevens maakt de hengst ook zeer goede sprong.
Omdat Playboy pas in 2003 voor het eerst in de fokkerij is ingezet, zijn zijn eerste kinderen in 2004 geboren. En dat was een openbaring. Veulens met ras, uitstraling en fantastische beweging! Ook in Finland was men zeer enthousiast over zijn kinderen.