wie kent de hengst Wender R

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzan1

wie kent de hengst Wender R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 21:35

op de hengstenshow van Roelofs hebben ze de 3 jarige Wender R laten zien. Wender heeft als vader Contender en komt uit een Ramiro(xJoost)moeder.
Hij is aangewezen voor het verrichtingsonderzoek, dus nog niet KWPN goedgekeurd.

heeft iemand meer info over deze hengst?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:57

Halfbroertje van Mermus en Odermus. Erg gaaf dier. Ik hoop dat mijn merrie er drachtig van wordt.
Werd onterecht 4e bij de kampioenskeuring van de springrichting; ik en meerdere met mij vonden het de nr. 2 na L'Esprit alias Walldeck.

Suzan1

Re: wie kent de hengst Wender R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 19:03

hij kan dus ook goed springen? tijdens de hengstenshow lieten ze hem aan de hand zien. Daar gaf hij al zo veel show weg, echt een goede beweger. Heb hem ook nog eventjes op 1 meter afstand gezien, mooi en compact. Wel een bloedbeestje .... laat een wit randje in het oog zien.

Ben aan het dubben voor die grote Ladalco merrie

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:59

Volgens de heren van het KWPN sprong ie een beetje met de kop erop maar ik vond het wel meevallen. Vermogen had ie plenty en hij kon ook gelijk door naar de sprong; Hij was geen 3 galopsprongen nodig om weer in balans te komen zeg maar. Kortom, ik vond het een heel gaaf dier. (anders ging ik er natuurlijk niet bij dekken )

Andere factoren die positief opvallen voor deze hengst: bewezen, gezonde stam en ik verwacht dat ie wel genoeg maat mee gaat geven.