Donnerhall + nakomelingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

paardlovrtj

Donnerhall + nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 21:18

Heeft iemand informatie over Donnerhall en zijn nakomelingen??
Zijn het serieuze bloedkikkers of valt dat mee(ik heb gehoord dat het heel erge bloedpaarden zijn en aangezien de merrie ook nogal wat bloed in haar lijf heeft ga ik mij daar niet op wagen!). Alvast bedankt!

mienke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 21:46

zover ik weet zijn de donnerhall's rustige meewerkende paarden, in ieder geval die ik ken die zijn best cool maar wel attend, als ze meoten werken, wat ze ook willen

moniek21

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 08:36

ik heb een kleinzoon van donnerhall wat mienke al zei hij is erg rustig en meewerkend loopt altijd,koel in zn kop dat ie een maand onder het zadel was reed ik met m buiten hij vondt niks eng liep zelfs voorop!!! als ik op ander terrein komt maakt ie zich groot zo van kijk mij,

texela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 18:40

hanneliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 06:48

Onze Donnnerhal is extreem rustig, maakt zich alleen druk als dat ook echt van haar gevraagd wordt. Heel erg fijn en lief paard en fokt wel paarden die echt alles elke keer uit de kast halen.

Hypo

Re: Donnerhall + nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 08:36

paardlovrtj schreef:
Heeft iemand informatie over Donnerhall en zijn nakomelingen??
Zijn het serieuze bloedkikkers of valt dat mee(ik heb gehoord dat het heel erge bloedpaarden zijn en aangezien de merrie ook nogal wat bloed in haar lijf heeft ga ik mij daar niet op wagen!). Alvast bedankt!

Donnerhall nakomelingen zijn erg goed bewerkbaar en werkwillig, "rittig" zeggen ze in Duitsland. We hebben zelf een Donderhall dochter, twee kleindochters uit De Niro (waarvan één de beste merrie bij de pAVO CUP dit jaar) en een kleindochter (Rubinstein x Donnerhall). Stuk voor stuk fantastisch te rijden en schatten van paarden. Zie ook onze site: http://www.stoeterijhyperion.nl/Onze%20merries.htm. Dit jaar gaan we weer dekken met De Niro en een andere Donnerhall zoon Don Shufro. Don Shufro voert in Duistland al een paar jaar de dressuurindex aan als best verervende hengst.

Er zijn heel veel goedgekeurde Donnerhall zonen, de ene beter dan de andere, als je er mee wilt dekken dus wel heel kritisch zijn er is keus genoeg!

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:32

Hier een slotje aangezien de TS een schaduwaccount is.