Ik zoek het liefst naar een zwarte hengst met hoop op een zwart veulen. Dressuur gefokt. Heb helaas geen stilstaande foto van der van de zijkant maar zou ik dit weekend nog wel even maken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Beetje off-topic, maar zag de naam staan

Verwachten er ook 2 veulentjes van. Prestige staat bij vd lageweg!

xxZanniejxx schreef:Wat vind je van deze:
Zwart:
- Special D (Metall x Zandigo)
- OO Seven (Rubinstein x Doruto)
- Gribaldi (Kostolany x Ibikus)
- Painted Black (Gribaldi x Ferro)
- San Remo (Wolkentanz x Volturno)
Donkerbruin:
- Troy (Negro x Glendale)
- Olivi (Jazz x Aktion)
- Sandreo (Sandro Hit x Flemmingh)
- Tuschinski (Krack C x Pion)
- TCN Partout (Arogno x Donauwind)
Bruin:
- Florencio (Florestan x Weltmeyer)
- Krack C (Flemmingh x Beaujolais)
Een deel staat al bij pasha7 in haar bericht zie ik nu, maar daar moet je maar niet te veel op letten

Sammie schreef:Ik zit echt met verbazing dit topic te lezen. Een hengst kies je op de eerste plaats op basis van of hij bij je merrie PAST. Vult hij je merrie aan en heft hij de te kortkomingen op. NIET vanwege een zwart velletje. Dan ga je maar een veulen kópen, weet je zeker dat het zwart is...
Garmana schreef:Sammie schreef:Ik zit echt met verbazing dit topic te lezen. Een hengst kies je op de eerste plaats op basis van of hij bij je merrie PAST. Vult hij je merrie aan en heft hij de te kortkomingen op. NIET vanwege een zwart velletje. Dan ga je maar een veulen kópen, weet je zeker dat het zwart is...
Dat is ongeveer wat ik zei ja alleen dan iets groffer
Brennie schreef:Dit is mijn veulen van Obelisk.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GZQF4U
Verder zeg ik niks
Sammie schreef:Ik zit echt met verbazing dit topic te lezen. Een hengst kies je op de eerste plaats op basis van of hij bij je merrie PAST. Vult hij je merrie aan en heft hij de te kortkomingen op. NIET vanwege een zwart velletje. Dan ga je maar een veulen kópen, weet je zeker dat het zwart is...
laura88 schreef:Ach jullie moeten ook meer even verder lezen dan je neus lang is;) en de hengst wordt zeker op kwaliteit gekozen. Maar dan kan ik zelf ook wel verder na kijken als ik een leuke heb gevonden
help elkaar gewoon, respecteer iemands beslissingen.. kom op zeg