meer mensen met Flemmingh x Coctail?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

trisca

meer mensen met Flemmingh x Coctail?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 09:02

Ik heb een Flemmingh x Coctail met een heel fijn hoofdje. Ik vroeg mij af of er meer mensen paarden hebben met dit bloed en of ze een beetje wat van elkaar weg hebben. Weelde D is 3 jaar

Afbeelding

Afbeelding

Hebben jullie ook paarden met dit bloed, laat ze zien!

Maayke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 18:31

In mijn paard zit wel Cocktail..maar ook achter de moeder

weule

Re: meer mensen met Flemmingh x Coctail?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 19:11

ik ken 3 flemmingh's X cocktail (en dan Lector X uppercut)
een 5 jarige ruin, 4 jarige voorlopig keur en prok merrie en een 3-jarige hengst, die dit jaar in de 3de bezichtiging liep.. alleen uit dezelfde moeder..
zijn alledrie leuke beestjes(alle 3 vos) die erg op elkaar lijken in het karakter en qua type. braaf in de omgang en fijne paarden om mee te werken..

Shadow06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 19:31

Een meisje bij mij uit de klas heeft een Flemmingh x Coctail. Dit is een heel fijn meewerkend paard dat erg graag wil werken, maar ze heeft dr bouw niet helemaal mee. Ze is iets horizontaal en vrij lang gebouwd. Verder heeft ze juist een wat groter hoofd, dus wat dat betreft juist het tegenovergestelde van die van jou. Maar ookal heeft ze dr bouw niet helemaal mee, door dr fijne instelling is ze wel erg fijn te rijden.

Afbeelding

Ze lijkt op deze foto wat onderstandig, maar dat komt doordat ze wat voorover leunt, als ze dr gewicht gewoon over 4 benen verdeeld is dit niet zo.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-06 22:00

lijkt wel hetzelfde nieuwsgierige te hebben. Ik hoop dat die van mij ook zo'n karakter heeft. Ik vind vaak het karakter nog belangrijker dan de bouw.

Shadow06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 10:18

ja dat is het ook zeker! Je kan een super gebouwd paard hebben, maar als hij niet wil werken heb je er niks aan... Maar deze heeft in ieder geval een super instelling en daarmee maakt hij de mindere punten door zijn bouw echt wel weer goed!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-06 20:15

weule schreef:
ik ken 3 flemmingh's X cocktail (en dan Lector X uppercut)
een 5 jarige ruin, 4 jarige voorlopig keur en prok merrie en een 3-jarige hengst, die dit jaar in de 3de bezichtiging liep.. alleen uit dezelfde moeder..
zijn alledrie leuke beestjes(alle 3 vos) die erg op elkaar lijken in het karakter en qua type. braaf in de omgang en fijne paarden om mee te werken..

Ben blij dat te horen, ik hoop dat die van mij ook fijn wordt om mee te werken