Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fjordenfan_ schreef:hmm ik denk dat je er wel op kan.. Er zijn veel mensen van 75 kl die op een kleine ijslander zit. moet je wel rekening mee houden dat niet elke ijslander sterk is!
Ze vraagt of het gewicht van die IJslander goed is niet of ze er op kan rijden! Elke IJslander is sterkt en op kleine IJslanders kunnen ook wel volwassene alleen zou ik niet zwaarder dan 75 doen...

Glossi schreef:fjordenfan_ schreef:hmm ik denk dat je er wel op kan.. Er zijn veel mensen van 75 kl die op een kleine ijslander zit. moet je wel rekening mee houden dat niet elke ijslander sterk is!
Ze vraagt of het gewicht van die IJslander goed is niet of ze er op kan rijden! Elke IJslander is sterkt en op kleine IJslanders kunnen ook wel volwassene alleen zou ik niet zwaarder dan 75 doen...
Draagkracht / sterkte hangt ook zeker niet (alleen) van de stokmaat af maar is ook per paard heel verschillend.
Maar ik denk dat je beter kan afgaan op hoe hij eruit ziet dan zijn precieze gewicht...