en hier, met haar schitterende merrieveulen, die ik hoogstpersoonlijk een naam heb mogen geven: Sabrina! ik vind het niet echt een mooie naam, maar de moeder van mijn paard heet zo (ik reed vroeger op haar), en ik vond het daarom wel leuk.
Sabrina verstopt zich (kijk dat naveltje!)

Sabrina zorgt dat ze onherkenbaar blijft, Friesje werkt goed mee!

Ah, er komt wat tevoorschijn! (Friesje is afgeleid, en laat haar dekking vallen!

en daar is ze!! ik vind haar mooi. Friesje ziet er niet helemaal optimaal uit, maar dat komt door de dracht denk ik.

en toch nog even poseren! (gelukkig, want het wou voor geen meter. lichte oogjes heeft ze nog he?) wat vinden jullie ervan?

hoe ik erover denk is denk ik wel duidelijk, ik ben helemaal vertederd! dit is het eerste veulen dat we dit jaar hebben, en misschien komt er verder helemaal geen. (hangt ervan af waar de pony's blijven) ik zou haar zo willen hebben! (en Friesje ook wel, echt een schat van een paardje!)

mooi veulentje en ook mooie moeder Je hebt alle rede om blij te zijn, op de laatste foto zie ik bij het been van de moeder een wond ofzo hoe komt dat of weetje dat niet