Ze staat op pagina 32 bij de tarieven en nog ergens een foto, liggend in de sneeuw. Onze 'sloerie' wordt nog eens echt beroemd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ze staat op pagina 32 bij de tarieven en nog ergens een foto, liggend in de sneeuw. Onze 'sloerie' wordt nog eens echt beroemd
* 
. Ik ben zo trots op die foto, als is het mijn paard niet
rowan17 schreef:...zie je daar je paard staan. Dat hadden we dus echt niet verwacht! Maar wel schattig onze Luna in het bladZe staat op pagina 32 bij de tarieven en nog ergens een foto, liggend in de sneeuw. Onze 'sloerie' wordt nog eens echt beroemd
Bonte schreef:Hebben jullie de voorpagina gezien. Ik ben zo trots op die foto, als is het mijn paard niet
rowan17 schreef:...zie je daar je paard staan. Dat hadden we dus echt niet verwacht! Maar wel schattig onze Luna in het bladZe staat op pagina 32 bij de tarieven en nog ergens een foto, liggend in de sneeuw. Onze 'sloerie' wordt nog eens echt beroemd

lowara schreef:maar.. ik weet het niet... vond het blad vroeger leuker op de een of andere manier?
Jee, 't zal daar toch niet aan liggen?
abby schreef:Kijk je in de Battie... zit er een pin-up bij van 'mijn' Abaigeál! Foto is gemaakt door Tricky1 (haar huidige baasje) trouwens.
Indezz schreef:Die toch in Den Helder lijkt me wel heel erg leuk met meer dan 200 paarden..... Maar t'is wel weer een roteind rijden......
Wie gaan daar mee doen?
lowara schreef:de hengsten keuring was wel erg leuk om te lezen,mooie hengsten ook![]()
Jij hebt wel dat mooie stukje over Braveheart geschreven en de foto geregeld
Citaat:abby schreef:
Kijk je in de Battie... zit er een pin-up bij van 'mijn' Abaigeál! Foto is gemaakt door Tricky1 (haar huidige baasje) trouwens.
ja en weer een stuk van jou en Meagan !
snowdon schreef:rowan17, stond jouw Luna ook niet in zo'n kerstbal afgelopen december?
Ik zal de Battie morgen wel ontvangen...
MelanieS schreef:rowan17 schreef:...zie je daar je paard staan. Dat hadden we dus echt niet verwacht! Maar wel schattig onze Luna in het bladZe staat op pagina 32 bij de tarieven en nog ergens een foto, liggend in de sneeuw. Onze 'sloerie' wordt nog eens echt beroemd
Je sloerie staat er anders mooi op in de sneeuw!!

Indezz schreef:Die toch in Den Helder lijkt me wel heel erg leuk met meer dan 200 paarden..... Maar t'is wel weer een roteind rijden......
Wie gaan daar mee doen?
snowdon schreef:Stond toch weer wat nieuws in voor mij: Ik wist niet dat Araghon niet eens is op komen dagen bij de sperma-keuring....

Vasthi schreef:
Lowara, niet zo vaag graag. Wat vond je vroeger leuker dan, wat kan er verbeterd etc.
) laat iemand aan het woord wat die zoal bereikt heeft op concours met de Tinker en hoe men dit heeft gedaan.snowdon schreef:Ik heb de Battie toch al wel binnen gehad, gisteren! Onoplettende moeder had het al weggestopt tussen de kranten....
Stond toch weer wat nieuws in voor mij: Ik wist niet dat Araghon niet eens is op komen dagen bij de sperma-keuring....