Mijn man vindt dus, dat als ik Lizzy erbij koop, kk dus Max moet verkopen. Hij zegt dat ik dan beter merries kan hebben, zodat ik dan af en toe nog een veulen kan fokken.
Max zou deze lente, zomer of herfst anders gecastreerd moeten worden. Daar waar ze nu staan kan geen hengst staan. Hij vindt dat Max dan geen "meerwaarde" heeft en de merries dus wel.
Aan de ene kant heeft hij wel gelijk, aan de andere kant is dat wel even slikken.
Vandaag weer bezig geweest met de veulens. Ik heb gelijk zitten kijken hoe alles verloopt. Angel is echt een schat, loopt als een hondje achter me aan en daar kan ik ook alles mee doen.
Max die interesseert zich eigenlijk niet zo voor me. Als ik ga freestylen, heeft hij nog weleens de neiging om naar me te trappen (niet dat ik dat pik uiteraard). Echt een band is er (nog) niet, maar daar ben ik uiteraard mee bezig om deze op te bouwen (lekker vlechtjes maken enzo
)Ook de staleigenaresse gevraagd over Max, wat zij ervan vond hoe hij het deed. Ze vindt hem erg lief, maar hij leeft wel in zijn eigen wereldje. Hij moet soms met dwang vooruit gedwongen worden, anders loopt hij helemaal niet mee (dat hebben meerdere veulens hoor). Als hij in de bak staat, met 2 volwassen paarden en Angel, dan zit hij niet echt in de groep (als je me begrijpt). Als hij met Angel alleen is, dan staan ze altijd wel samen.
Tja wat moet ik nou. Ik vind Lizzy echt onwijs mooi (en ook was ze heel lief) en ik zou haar graag willen hebben. Aan de andere kant wil ik Max ook niet kwijt, al is die band er nog niet echt.
Maar als ik naar mijn "dromen" kijk, dan zou ik dus graag veulens fokken (later wel met GGK hengsten uiteraard). Nu doet die mogelijkheid zich voor, en Max zou dan dus niet meer in het plaatje passen.
moeilijke keus dus....
maar dan zou max dus moeten vertrekken
...
Ik kon vandaag wel aan zijn achterkant zitten, dat was wel fijn.