Gratis dekking van Nassau of Florencio bij de paardenkrant.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Gratis dekking van Nassau of Florencio bij de paardenkrant.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 18:54

Citaat:
Abonnees De Paardenkrant maken kans op gratis dekking van Nassau of Florencio

DOETINCHEM - De Paardenkrant geeft twee dekkingen weg voor abonnees. Gewoon, uit waardering en dank. Daarbij gaat het om dekkingen van twee absolute toppers: wereldkampioen Florencio (v.Florestan) en Paard van het Jaar Nassau (v.Indoctro). U maakt met uw merrie kans op een gratis dekking (exclusief dierenarts- en KI-kosten) van zo’n tophengst. Het enige dat u hoeft te doen is in één pakkende zin aangeven waarom uw merrie in aanmerking komt. De voorwaarde voor deelname is dat u een lopend jaarabonnement heeft, of dat u voor 5 april 2006 een jaarabonnement afsluit op De Paardenkrant. De Paardenkrant kiest op 5 april de twee inzenders met de beste of aardigste motivatie. Zij krijgen de rietjes van Florencio of Nassau toegestuurd op een KI-station in de buurt. Deze actie vindt plaats in samenwerking met hengstenhouderij gebroeders Van Manen (Nassau) uit Ede en Team Nijhof (Florencio) uit Geesteren (Gld.).

Jan_VT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:04

Ik heb iig al meegedaan... maar veel hoop heb ik niet! En nu kom jij hier ook nog eens reclame maken

adnil35

Re: Gratis dekking van Nassau of Florencio bij de paardenkra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:06

Ik heb ook meegedaan; zeg nooit nooit .
Maar ook ik schat de kans klein in....

livvy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:08

De kans is zeker klein, maar niet geschoten is altijd mis. Dus heb ik ook meegedaan. Wie heeft er trouwens gekozen voor Nassau en wie voor Florencio?

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 19:08

Uiteraard, ik ben benieuwd of er ook nog mensen lid worden alleen maar voor die wedstrijd.
OVerigs kan ik best wel een reden verzinnen waarom míjn merrie moet 'winnen', maar in 1 pakkende zin.. poeh..

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:13

Ik had het gehoord ja Je moet dan ook maar net een merrie hebben! Het is natuurlijk wel erg leuk als je zo'n dekking zou winnen!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:25

Ik heb wel meegedaan maar heb een half jaar abonnement dus maak sowieso geen kans waarschijnlijk!

Wat hadden jullie als slagzin? Je moest toch een leuke reden ofzo opgeven?

Mijn merrie verdient deze dekking want....

adnil35

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:30

Ik heb gekozen voor Florencio!

Mijn merrie heeft dus een tijdje geleden een ongeluk gehad in de wei en moet nu een tijdje op rust. Ik had als slagzin:

Mijn merrie verdient een dekking van Florencio omdat ze nu een hele tijd op rust moet na een ongeluk dat ze heeft gehad in de weide, en wat kan haar nu beter opvrolijken als een knappe zoon/dochter van Florencio!

Tja... moest toch maar iets op papier zetten he

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 10:46

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de voorwaarden. Wat als je merrie de eerste keer niet drachtig raakt.

adnil35 er zitten wel wat spelfouten in.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 10:54

Zou je hem ook pas volgend jaar mogen gebruiken? Wil best meedoen voor die gratis dekking maar mijn merrie moet pas rond 15 juli bevallen en dat is dan te laat om te dekken vind ik.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 10:57

ik ga gewoon even een e-mailtje aan wagen.

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 10:59

Na ik hoef het niet te doen, heb geen merrie waar ze bij passen

livvy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:03

Sammie schreef:

Iedereen gaat er al gelijk vanuit dat ze winnen. En stel dat je de gelukkige winnaar bent lijkt me dat nog tijd genoeg om het over de voorwaarden te hebben.

Misschien wordt de merrie niet gelijk drachtig en heb je pech, je verliest er niks mee, want het was toch gratis.
En in het gunstigste geval mag je het nog een keer proberen, mooi meegenomen dan!

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 13:11

ik doe niet eens mee Maar het lijkt mij handiger om EERST de voorwaarden te weten voor je ergens aan mee doet of koop jij eerst een huis voor je de koopsom gaat bepalen?

livvy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:19

Er staat duidelijk in dat je de inseminatie/dierenartskosten zelf moet betalen, verder gaat het over 1 rietje. Maar als ik kans maak op een gratis dekking en mijn merrie wordt in een keer drachtig ga ik me van te voren niet echt druk maken over de voorwaarden.

Niet dat ik ga winnen natuurlijk
En idd, met een huis is dat een ander verhaal!

ceasario

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:20

livvy schreef:
Sammie schreef:

Iedereen gaat er al gelijk vanuit dat ze winnen. En stel dat je de gelukkige winnaar bent lijkt me dat nog tijd genoeg om het over de voorwaarden te hebben.

Misschien wordt de merrie niet gelijk drachtig en heb je pech, je verliest er niks mee, want het was
toch gratis
.
En in het gunstigste geval mag je het nog een keer proberen, mooi meegenomen dan!

DROOMLAND>

livvy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:22

hahaha, ik ga toch niet winnen hoor.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 13:33

livvy schreef:
Er staat duidelijk in dat je de inseminatie/dierenartskosten zelf moet betalen, verder gaat het over 1 rietje.
Ik doel niet op de da kosten en ik lees nergens dat het over 1 rietje gaat. Er staat rietjes van Florencio en Nassau. Dat kun je op verschillende manieren opvatten.

Overigs is het voor elke handeling makkelijk om te weten wat de voorwaarden zijn.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 21-03-06 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

petraaken

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:38

Kennis van ons heeft een gratis dekking gewonnen bij het NRPS van dreamcatcher en zij moet ook gewoon de dierenartskosten betalen. Enkel de dekking zelf is gratis en in haar voorwaarden staat er nergens dat het om 1 rietje gaat. Volgens mij mag je best het hele seizoen proberen en is enkel de dekking zelf (dus het dekgeld die je niet hoef te betalen) gratis.