Nou, alles goed en wel, heb dus ook contact met de eigenaresse nu!
Die betreffende advertentie had ik nog niet van marktplaats gehaald.
Nu belde er net iemand over die 2 Tinkers die wij te koop hadden, een zwartbonte en een bruinbonte
Ik dacht in eerste instantie dat iemand een grap uitgehaald had (zoals laatst met de Tinker van Quinzy (haar nichtje?), die verkocht is)
Maargoed, blijkt dus dat ze mijn zoekadvertentie gelezen hebben (of nouja, NIET gelezen trouwens).. en dus aan de hand daarvan bellen..
*zucht*
is lezen dan écht zo moeilijk, zelfs in de titel stond duidelijk 'Wie kent Rubella?'

edit; dit was de betreffende advertentie;
Ik zou graag meer over de moeder van mijn merrie Darlah te weten willen komen. Wat ik weet is dat Darlah's moeder is dat ze geboren zou zijn in 1999, Darlah is geboren op 23/04/2002, dus haar moeder is waarschijnlijk nog vrij jong geweest. Waarschijnlijk is haar moeder geïmporteerd (bij het ICS staat nl. 01/01/1999, dus haar geboortedatum is niet geheel zeker).
Haar naam is Rubella en ze is met een 3e premie opgenomen bij het ICS, als crossbred, afgelopen jaar is ze weer aangeboden op de keuring in Torhout, en (volgens mij) wederom een 3e premie. Ik denk dat de eigenaar uit België komt. Net zoals Darlah trouwens, die komt vanaf de Belgische kust.
Ben benieuwd of iemand haar (her)kent?

... niet té druk over maken, schiet je toch niks mee op
...