Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Adil18 schreef:Nakomelingen van Concorde staan over het algemeen bekend als sterke, trotse paarden die bereid zijn hard voor je te werken (als je de juiste gebruiksaanwijzing hebt)
En de ander is juist een knuffel en haalt juist "grapjes" uit om zo een beetje onder het werk uit te kunnen
(absoluut niet gemeen, maar is juist vrolijk daarin) Allebei met gebruiksaanwijzing dus
Citaat:Zelf hebben wij twee Concorde merries (volle zussen) met totaal verschillende karakters! Eentje is een hele snelle, maar wil altijd werken als er maar niet met 'r gefrunnikt wordtEn de ander is juist een knuffel en haalt juist "grapjes" uit om zo een beetje onder het werk uit te kunnen
(absoluut niet gemeen, maar is juist vrolijk daarin) Allebei met gebruiksaanwijzing dus
![]()
![]()
Verder hebben we ook nog een Laroche (v. Concorde) en die is ook heel werkwillig en heel braaf.
En springen doen ze alledrie!

Biebel schreef:Adil18 schreef:Nakomelingen van Concorde staan over het algemeen bekend als sterke, trotse paarden die bereid zijn hard voor je te werken (als je de juiste gebruiksaanwijzing hebt)
Zelf hebben wij twee Concorde merries (volle zussen) met totaal verschillende karakters! Eentje is een hele snelle, maar wil altijd werken als er maar niet met 'r gefrunnikt wordtEn de ander is juist een knuffel en haalt juist "grapjes" uit om zo een beetje onder het werk uit te kunnen
![]()
![]()
Verder hebben we ook nog een Laroche (v. Concorde) en die is ook heel werkwillig en heel braaf.
En springen doen ze alledrie!
Adil18 schreef:Hij fokt wel groot over het algemeen, en das wel mooi, trekt hij mooi de 1.60 m. van de moeder wat op.
)
Adil18 schreef:Hey! ten eerste: wat een onwijs toeval!! De volle zus van de Concorde-merrie die ik heb gereden is ook verkocht aan Chris Kappler!!!
Ten tweede: Ik heb van meerdere gehoord dat concorde in hun eigen fokkerij brengen het beste was wat ze konden doen omdat de maten na Concorde omhoog schoten. De mensen voor wie ik heb gereden hebben exact dezelfde ervaring!
Maar waar heb je dat gelezen dan? want ik geloof je natuurlijk best
Hij verkleint -0.42 cm volgens de exterieur index in het laatste bewaarboek van het kwpn. Dat is niet veel, maar toch wel wat anders dan flink vegroten..gomir schreef:Waarom Toronto als ik vragen mag?
Er lopen volgens mij wel een paar fijnere zonen van Concorde rond als je dat bloed zo graag wil hebben....

) Nicole288 schreef:Adil18 schreef:Hey! ten eerste: wat een onwijs toeval!! De volle zus van de Concorde-merrie die ik heb gereden is ook verkocht aan Chris Kappler!!!
Ten tweede: Ik heb van meerdere gehoord dat concorde in hun eigen fokkerij brengen het beste was wat ze konden doen omdat de maten na Concorde omhoog schoten. De mensen voor wie ik heb gereden hebben exact dezelfde ervaring!
Maar waar heb je dat gelezen dan? want ik geloof je natuurlijk best
In zijn fokwaardenHij verkleint -0.42 cm volgens de exterieur index in het laatste bewaarboek van het kwpn. Dat is niet veel, maar toch wel wat anders dan flink vegroten..
Gaaf! Wat zat er verder achter die merrie? (staat ze op paardenfokken.nl?)