Je noemt wel een rijtje toppers op zeg!
Wat mijn mening is:
Don Schufro: zeer goed paard, sterk. Passende merrie: veel bloed, chique genoeg, modern gelijnd, sensibel genoeg.
Rubinstein: Weinig toelichting nodig, zéér gewild en heel fijne paarden. Merrie met goed achterbeen en goede rug past m.i. het best. Rubinstein voegt rittigkeit, een chique uiterlijk en elegantie in beweging toe.
Rohdiamant: zeer mooie paarden, fijn te rijden, vaak kleintjes dus een stevige grote merrie past het best.
Cabochon: ken ik zeer wisselende nakomelingen van, dus kan er weinig zinnigs over zeggen, aantal hele goede van.
Krack C: hengst zelf geen introductie nodig, maar mocht soms wat sterker zijn, wat moeite met écht verzamelende oefeningen, maar wat een draf van nature! Merrie met zeer veel kracht, hengst voegt extra tritt en model toe, mooie halzen en knap hoofd. Voorbeen vaak zeer goed. Strooit met maat en forsheid.
Karakter vind ik meer bij de merrie dan de hengst liggen, die voedt haar immers op. En het ligt maar aan de ruiter of ie een bepaald karakter fijn vindt of niet.