Ken ze meedoen? (miebbe) I love you!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_robijn_

Ken ze meedoen? (miebbe) I love you!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-06 20:11

mijn kwpnr/friese veulen van 2 jaar ..is egt mooi en lijkt vooral op kwpnr..maar ik vraag me af zou se nou aan wedstrijden kunnen meedoen???? xx robijn f.t miebbe n.t.b !!!

Pluttersput

Re: Ken ze meedoen? (miebbe) I love you!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 20:12

Uuuuh.. Wat voor wedstrijden? Misshcien zijn foto's wel handig? Ik denk dat je sowieso altijd mee kan doen, maar of je wveel kans maakt durf ik zo niet te zeggen...
Groetjes, mij

Daisies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 17:29

Wat een 'rare' topic, hoe kan je nu dat nou weten? dat paard is 2, laat dat alsjeblieft nog lekker genieten van zijn leven! mijn paard is 2, en die kan nog lekker in de wei lopen en genieten van het vrij zijn. Je kan er nog helemaal niet over oordelen. en het hangt er al helemaal vanaf hoe goed jij rijd.

Anoniem

Re: Ken ze meedoen? (miebbe) I love you!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:35

Ik zie dat je nieuw bent op Bokt, een verlaat welkom nog Wil je echter voortaan graag een duidelijkere titel boven je bericht zetten? Ook graag iets meer aandacht aan je bericht besteden, want nu is het niet duidelijk wat je wilt vragen. Daarnaast is MSN-taal / Breezah-taal niet toegestaan op Bokt

Vandaar hier een slotje.