Hengstenshow in België

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

eefken

Hengstenshow in België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 17:50

Op zaterdag 1 april komen Duitse dressuurhengsten naar het Azelhof in Lier.

Zie hier de link:
hengstenshow

Lotti

Re: Hengstenshow in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 23:04

Weet je misschien hoeveel tickets kosten?
Wie gaan er nog mee van bokt?

Lotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 23:10

Ik ga alvast

eefken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 23:21

de tickets kosten 5 euro

Ik ga ook zeker, lijkt me super!

Carri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 08:52

ik zou ook wel willen gaan, maar er is dezelfde datum ook een show in Moerzeke van BWP dekhengsten.

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:12

eefken schreef:
de tickets kosten 5 euro

Dat begrijp ik dus niet. Ze willen reclame maken voor hun hengsten... en willen er nog aan verdienen ook. In plaats van geld te vragen zouden ze beter enkele dingen aanbieden, dat lokt dan nog mensen.

Verder een mooi initiatief. Weet niet of ik er ga geraken? Ben vermoedelijk naar de hengstenshow van Van Manen dan. Maar dat is in de namiddag. Moest ik op tijd thuis zijn, wie weet... Ik wil Diamond Hit nog wel eens onder het zadel zien.

Carri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:13

wel even opletten : hengsten worden wel aangekondigd, maar zijn er daarom niet altijd aanwezig!!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:14

Jan_VT schreef:
eefken schreef:
de tickets kosten 5 euro

Dat begrijp ik dus niet. Ze willen reclame maken voor hun hengsten... en willen er nog aan verdienen ook. In plaats van geld te vragen zouden ze beter enkele dingen aanbieden, dat lokt dan nog mensen.

Verder een mooi initiatief. Weet niet of ik er ga geraken? Ben vermoedelijk naar de hengstenshow van Van Manen dan. Maar dat is in de namiddag. Moest ik op tijd thuis zijn, wie weet... Ik wil Diamond Hit nog wel eens onder het zadel zien.

dan bestel je gewoon de DVD bij schockemuhle (normaal gezien krijg je geen rekening ervoor. vorig jaar heb ik hem besteld en ik hoefde niet eens te betalen en dit jaar gewoon zonder te vragen in mijn bus gekregen zonder rekening.)

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:22

petraaken schreef:
dan bestel je gewoon de DVD bij schockemuhle (normaal gezien krijg je geen rekening ervoor. vorig jaar heb ik hem besteld en ik hoefde niet eens te betalen en dit jaar gewoon zonder te vragen in mijn bus gekregen zonder rekening.)

Was dat die DVD die je ook bij de Ijzeren Man kreeg. Toen smeten ze met gratis DVD's naar je hoofd Dan heb ik hem gehad. Alleen jammer dat die DVD enkel op de computer afspeelde.
IK had Diamond alleen even graag irl gezien, maare zoals hier gezegd is het idd niet zeker dat hij aanwezig zal zijn.

Ik vind het alleen een beetje jammer dat ze inkom moeten vragen. Dressuurfokkerij promoot je zo niet in België. Als je bijvoorbeeld een E. Laenen van de Roshoeve in Geel ziet, daar krijg je er gratis drank en barbecue bovenop... je zou voor minder springpaarden gaan fokken

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 15:31

Jan_VT schreef:
petraaken schreef:

Was dat die DVD die je ook bij de Ijzeren Man kreeg. Toen smeten ze met gratis DVD's naar je hoofd Dan heb ik hem gehad. Alleen jammer dat die DVD enkel op de computer afspeelde.
IK had Diamond alleen even graag irl gezien, maare zoals hier gezegd is het idd niet zeker dat hij aanwezig zal zijn.

Ik vind het alleen een beetje jammer dat ze inkom moeten vragen. Dressuurfokkerij promoot je zo niet in België. Als je bijvoorbeeld een E. Laenen van de Roshoeve in Geel ziet, daar krijg je er gratis drank en barbecue bovenop... je zou voor minder springpaarden gaan fokken

inderdaad dezelfde dvd als bij de Ijzeren man. Heb er toen nog eentje meegenomen voor mijn instructeur. De nieuwe nu speelt wel af op DVD spelers/recorders. Gisteren hem bekeken en Diamont Hit is mooi in beeld.