[TI] koe?!?!?!?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

roosjehe

koe?!?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 17:37

hoi ik heb een fantaschtische tinker maar als ik op de club ben word ik afgzijkt dat ik een koe heb in plaats van een paard ik kan goed rijden maar ik moet wel op een ander paard rijden (new forst, kwpn, nprs enz) hebben jullie dat ook en wat doen jullie er tegen????
roosjehe

kels

Re: koe?!?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 18:29

Heb ik ook gehad van mn oude lesgeefster zelfs! Daar zijn ze weer met de drie koeien hoor . Maar na een tijdje hield ze er mond wel Ik en mijn verzorgpony waren er namelijk goed op vooruit gegaan en kan evenveel als haar kwpners! Een verschil onze "koeien" zijn bomproof . Dus elke keer als die paarden weg schieten is het fijn hé zo'n kwpner . En verder gewoon negeren! Jij weet dat het een fantastisch beest is dat is toch genoeg

Berdien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:17

Moet je vanwege je Tinker echt op een ander paard rijden, of vinden hun dat maar?
Tja, en niet iedereen ziet de waarde van een Tinker in. Zelf trek ik me er niks meer van aan, ik weet wat ik aan Jes heb, en dat is het belangrijkste!
Tenslotte moet jij er mee werken, en zij niet. Gewoon je er over heen zetten dus!

Christah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:45

Ik noem Duncan altijd mn grote dikbil koe

Geef hem dus zelf al die benaming. En als ik aan mensen moet uitleggen wat een tinker is, zonder dat ze verstand hebben van paarden ofzo.
Dan zeg ik dat het een koe is, maar dan met dikke billen in de vorm van een paard.

Ik weet ook nog wel hoe ik daar bij kwam, een van de eerste tinkers die ik irl zag, stond in een wei tussen de koeien. Tja, en ik had eerst niet in de gate dat het een paard was

En ze schelden er wel ns mee hoor. 'Wat heb jij dan voor een koe onder je kont? Die kan beter naar de slacht, daar levert hij meer op.'
Maar ik laat ze lekker l*llen Mijn schat kan alles. En dat weet ik!
Wat de rest er van denkt, kan me werkelijkwaar niets schelen.
Ik lach de mensen die zulke onzin uitkramen meestal erg hard uit. Bedoel ja. Alsof ze niet iets beters kunnen verzinnen

8nnemiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 22:08

Wat is dr mis met koeien, super lieve dieren toch
Als ze zoiets tegen Mystic zouden zeggen, dan kunnen ze zeker iets terug verwachten als: "Dus je wilt zeggen dat jouw kwpn'er slechter loopt dan een koe??"

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 22:31

Ach, wij zijn ook de enige tinkers in de vereniging met 300 leden.
En het is een erg wedstrijdgerichte vereniging, dus ook bij ons zijn er mensen die op ons neerkijken.
Maar als mijn tinkertje onverstoorbaar in de bak loopt en de Echte paarden aan de kletter gaan bij het zien van die "koe",zoals regelmatig gebeurt, ben ik degene die lacht

butengeweun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 09:09

gewoon niet op letten. Ik noem der zelf ook koe. Maar als ze goed loopt gewoon een keer aan een wedstrijdje meedoen en dan eens laten zien wat jullie kunen.

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 11:09

Heeft mijn vriendin ook gehad, en nu vindt iedereen hem geweldig.

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 22:42

ach.. bij mijn oppaskinderen staat Lowara bekend als het koepaard maar ik noem haar zelf ook hardop Koetje, dus ach, ik vind het niet erg
en wat er inderdaad al gezegd is, laat men maar mooi kijken, vaak verslaan deze "koepaarden"de normale sportpaarden door hun koelbloedigheid

Morhwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 13:02

beantsje schreef:
Maar als mijn tinkertje onverstoorbaar in de bak loopt en de Echte paarden aan de kletter gaan bij het zien van die "koe",zoals regelmatig gebeurt, ben ik degene die lacht

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 18:44

Bij was er 1x een man die een tinker koe noemde, maar dat ging alsvolgt:

Ikke: "is je paard nu zo bang voor deze twee (had NRPS pony + zwartbonte tinker aan de hand)"

Hij:" Ja ... uhm ... hij is als de dood voor koeien ... uhhhmmm NIET dat jou paard er uitziet al een koe , maarja die vlekken hè ..."

kon er wel om lachen ... bij dat paard vielen echt bijna de ogen eruit vooral als de tinker bewoog... dan wou ie echt omdraaien ...

Heb de tinker toen in mijn andere hand genomen, zodat het NRPS-ertje aan de kant van t paard liep ... en toen durfde die voorzichtig verder

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 20:20

wat ik wel heel raar vind, is dat de prijs er blijkbaar toe doet.
't is net, dat als doordringt dat die koe net zoveel kost als een leuke KWPN'er, mensen ineens anders reageren.
Dat vind ik toch wel heel triest...