Wat ook leuk is is dat haar opa langst moeder's kant (Kortehoeve's Arthur) een zoon is van de vader van SMO. (Arkelhof's Sunstar)
"Een slimme fokkerszet" om het zo maar te zeggen. Haar moeder is immers zeer nauw verwant aan de wereldberoemde Mr Oliver.

Ik kwam ook nog wat te weten over Bryn Shaundi (moeder van Bryn Olivia) Zij zou in combinatie met Twyford Miller een goedgekeurde zoon genaamd Wotan hebben. Nou maakte m'n hart een sprongetje aangezien Twyford Miller een zoon is van Clan Dubail (vader van oa Twyford Merrythought, moeder van Craig Bach Mountain Glory!) én de vader van de moeder van deze hengst, Twyford Mistletoe is een dochter van Dinas Moonstone. Tevens dé moeder van Merrythought die dus weer de moeder is van Craig Bach Mountain Glory.
Over Wotan zelf kan ik niet zoveel vinden maar ik denk dat hij in Duitsland staat?
Over Knolton Playboy kan ik ook niet zoveel vinden. Heeft hij nog interessante nafok gebracht? Wat voor een hengst was hijzelf?
Uit de Bryn moederlijn komt dus heel wat moois, alsook uit de vadersmoederlijn. Haar vaderlijn (Eyart Rio, Weston) spreekt voor zich.

Enkele filmpjes van mijn merrie
Rose
Rose 2