Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LDRD schreef:Rohdiamant = oppassen met de maat! Geeft vaak E tjes.
LDRD schreef:Hij fokt verkleinend in zijn algemeenheid. Dat is de reden dat ik hem altijd heb laten staan.
Op een grote merrie zou ik de gok nog wel genomen hebben misschien, maar aangezien mijn merrie ook niet groot is durf ik het absoluut niet.
Ik vind het wel een superpaardje hoor met dito afstamming.
De afstamming doet overigens vermoeden dat het met het karakter ook wel goed zou moeten zitten.
Odin schreef:Volgens paardenfokken.nl (http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=2572 is Rohdiamant zelf 1.68 m hoog.
pieternel schreef:Hoe groot is jou merrie dan LDRD ? De merrie van mijn vriendin is 1.68 M. vind je dat dan klein of juist niet ?
Hoe groot is Rohdiamant eigenlijk zelf ? Ik heb nog een beetje verder gekeken en de zonen van hem die al bekend zijn, zijn toch ook niet zo klein, of hebben die daadwerkelijk dan ook allemaal supergrote moeders ?
pieternel schreef:Dus zou het wel kunnen als je naar zijn maat kijkt en die van de merrie van mijn vriendin, of bedoel je dat hij gewoon ook als hij zelf 1.68 M meet en je hebt een merrie van 1.68 M je toch nog heel gemakkelijk een Etje eruit kunt fokken ?