. Is dit zo, hoe oud waren jullie merries (ik lees net 1 van 2 jaar?) Kan iemand mij hier mee helpen?
En dan ook nog: in welke maand kan het veulen het beste geboren worden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Is dit zo, hoe oud waren jullie merries (ik lees net 1 van 2 jaar?) Kan iemand mij hier mee helpen?
En dan ook nog: in welke maand kan het veulen het beste geboren worden?

, 't is fout ik weet het. Ik denk altijd, ze heeft het beste met me voor en werkt met paarden, dus ze zal het wel weten
. In dit geval (4 jaar) tweifelde ik toch
en dacht, 'k maak gewoon een topic dan hoor ik de mening van anderen en kan ik een goed onderbouwt antwoord aan haar geven
, waarom ik haar wel laat dekken( als dit de mening is van de gemiddelde bokker/fokker die er dus ook wel verstand van zullen hebben).

Ging heel goed, natuurlijk word het uit eindelijk wel minder en topsport kun je er niet mee beoefenen... Maar ik ben iets van 2 week voor de bevalling gestopt , en na 3 week weer opgepakt (wel heel voorzichtig). Maar dat verschilt denk ik ook per pony, de mijne was een arabiertje en die had er niet super veel last van
? Valt wel mee dacht ik! Ach en in de winter heeft ze het al helemaal rustig, ik heb geen bak o.i.d dus als er sneeuw ligt, of de grond is te hard heeft ze vrij.