Ik heb net de dekhengsten van het NSvT doorgenomen, maar dit jaar dekken alle hengsten natuurlijk.
Weten jullie of er dit jaar of volgend jaar een hengst op K.I. komt te staan?
Ik wil het namelijk in de toekomst toch nog eens met K.I. gaan proberen om Bonita drachtig te krijgen.
Ik ben voor haar op zoek naar een mooie compacte Cob-hengst in de kleine of middenmaat die K.I. gaat dekken, niet groter als 1.60. Hetgene wat hij niet mag hebben is een weke rug, want Bonita heeft die enigszins, niet heel erg. Verder wil ik de bouw van mijn merrie ook graag terug zien in de hengst, omdat ik zeer tevreden ben daarover. De kleur vind ik ondergeschikt aan de bouw, omdat je vantevoren toch niet echt weet wat voor kleur eruit komt
Ook NSvT of ICS papieren is voor mij niet heel erg belangrijk, als ze maar de echte Cob-bouw hebben.Hengsten die qua bouw in aanmerking komen, maar helaas natuurlijk dekken:
Chakotay
Drumshamboo
Bloc van Tinkerstal Foubert
Ryon O'Mally
Woody
Thunder

Ik ga ze een mail sturen ..
1.64, dat verschil is te groot, wil liever niet meer als 20 cm verschil hebben tussen Bonita en de hengst.
zoals hij daar even buiten stond, niks geen prutsmuts of geneuzel, héééél cool is die...!!
sorry 
hahaha, over welke hengst hebben we het hier