Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
weule schreef:We zoeken duidelijk een dressuurhengst, liefst donkerbruin of zwart, uit een goede merrie-stam,...
op dit moment staan o.a. de volgende hengsten op ons lijstje:
Voice
Dayano
Discovery
upper-class
florencio
Ben benieuwd naar de ideeen die jullie hebben.

Citaat:Discovery hoef ik geen bezoekje meer te brengen, die bezoekt mijzelf wel, aangezien ik hem zelf ga rijden
weule schreef:Discovery hoef ik geen bezoekje meer te brengen, die bezoekt mijzelf wel, aangezien ik hem zelf ga rijden......
en de eerste veulens lijken zeer goed, er zijn er nu stuk of 4 geboren, groot, langelijnd, donker van kleur, met mooie hoofdjes en hoog op de benen.
Maar Dayano heeft iets meer bloeduitstraling, en dat zou ons inziens iets beter bij de merrie passen, maar we gaan zeker nog een paar nakomelingen van discovery bekijken..
toch vind ik het geen verkeerde hengst:), maar hij stapt te ruim (zegt de HK commissie) en onze merrie heeft ook een super stap., maar misschien dekken we er alsnog wel bij.weule schreef:maar hij stapt te ruim (zegt de HK commissie)
weule schreef:na overleg thuis en een fokadvies van het KWPN (JV) hebben we besloten dat het Dayano (v. Dolany) is geworden, voor de Flemmingh X nimmerdor merrie.
Dit was onze eerste keus, en ook die van JV. verder stond er op zijn lijstje:
Dayano
Gribaldi
Rhodium
Special D
voice
Voor de moeder (de nimmerdor X amor merrie) is de keus waarschijnlijk op Johnson gevallen..
weule schreef:op dit moment staan o.a. de volgende hengsten op ons lijstje:
Voice
Dayano
Discovery
upper-class
florencio
liss schreef:er is een hengst goedgekeurd, ook goodtimes*flemming.
misschien past goodtimes er wel bij?
Citaat:@ceasario schreef:
Konden wel eens "pony-drafjes worden
wilanta schreef:Is Valeron (Sandro Hit x Houston) mischien een idee? Mooi hoofdje, een correct en sterk achterbeen en niet groot.