Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
: kleine maat (pony) is te nauw en grote maat (paard) is te lang.

Pellie schreef:had je tink zijn pezen gescheurd omdat hij geen beschermers om had met springen? nee toch?

Jellie schreef:Wij hadden bij Flan ook peesbeschermers om bij het springen. Ik had ze van Protec. Bij andere tinkje waar ik mee sprong had ik van die 3-1 beschermers maar o.e.a. reden was mijn instructrice daar niet zo'n fan van.. ben t alleen weer vergeten waarom![]()
![]()
Maare veiligheid staat voor op
beantsje schreef:Ik heb een paar van Thorrowgood (geloof ik). ik heb me er klem naar gezocht.
Mijn paard heeft nl het zelfde probleem als ik: kleine maat (pony) is te nauw en grote maat (paard) is te lang.
Thorrowgood heeft een speciale maat voor koudbloeds. En die kunnen net om Aileens dikke pijpen zonder dat ze te lang zijn.
sjietaah schreef:beantsje schreef:Ik heb een paar van Thorrowgood (geloof ik). ik heb me er klem naar gezocht.
Mijn paard heeft nl het zelfde probleem als ik: kleine maat (pony) is te nauw en grote maat (paard) is te lang.
Thorrowgood heeft een speciale maat voor koudbloeds. En die kunnen net om Aileens dikke pijpen zonder dat ze te lang zijn.
Die peesjes zoek ik al zó ontzettend lang..
Waar heb je ze gevonden, want ik kan ze echt nergens vinden hier in de buurt..
Ik heb voor Amy nu dus geen beenbeschermers.. Niets past fatsoenlijk.. Daarom wilde ik die Thorowgood peesjes hebben, mja nergens te vinden..
Nu rijd ik dus zonder.. Maar ze tikt wel eens aan en met het springen doet ze al helemaal geen moeite om dr benen op te tillen..

) Succes!