Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

just4me schreef:Ik wil mijn merrie laten dekken. Zelf is het echt een dressuurpaardje, maar omdat het mij wel leuk leek om wat geks te doen, dacht ik er aan om haar te laten dekken door een echt springpaard. Mijn merrie is een nakomeling van Gribaldi x Jazz. Zelf had ik het in mijn hoofd om haar te laten dekken door Hamlet. Wie zou mij kunnen vertellen waar Hamlet op dit moment staat, want ik weet het zelf niet en kan het ook niet op internet vinden en wie zou mij kunnen vertellen wat voor nakomelingen Hamlet heeft.
Ritmisch schreef:Nimmerdor x Notaris x Le Val Blanc xx klinkt mij toch meer als een springpaard dan als een dressuurpaard in de oren... maar goed..
Dees schreef:EEn beetje springbloed op een Grib x Jazz is misschien wel heel wenselijk...
Krijg je wellicht meer afzet en meer kracht van. En dus betere bewegingen.
Want .. iets anders... bij welke hengst moet je wel wezen met een Grib x Jazz? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten
Ritmisch schreef:Dat weet ik, maar we hebben het toch over nu? En over de situatie hoe die NU is...