Zandberg's Ruth? Foto's?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Zandberg's Ruth? Foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 15:09

Hey

Ik heb sinds gisteren een nieuwe pony, Welsh K, Ruintje van 1.44 en moet nog 4 worden, 2 maanden onder het zadel. Zijn naam is Zandberg's Cleopas.
Ik heb zijn vader op internet kunnen opzoeken, maar zijn moeder niet .. hebben jullie misschien meer informatue + foto's van Zandberg's Ruth?

Alvast Bedankt!

Cynn
Fotograaf

Re: Zandberg's Ruth? Foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 19:40

Niemand ..?

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 09:44

Hey!!
Gaat alles goed met Cleopas??
Wad hij lief toen je ging zitten?
Groetjes laura

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 16:53

Hey

Met Cleopas gaat het goed, hij is superlief maar is nog een beetje onzeker. Maar dat is nog helemaal niet erg.
Vrijdagmiddag hadden we hem een half uur in de kleine binnenbak geongeerd. Ging heel goed, en toen wou ik opstappen. Maar toen trok iemand met een ruk de schuifdeur open en dat was ie nog niet gewend dus hij schrok en viel er vanaf want zo stevig zat ik nog niet Nu heb ik zwaargekneusde ribben, maar nadat ik er vanaf was gevallen ben ik er toch direct weer opgeweest, toen bleef hij weer braaf staan. Dus weer uitbundig beloond en een weer afgestapt en voorlopig mag ik er niet op, .. Maar hij komt er wel elke dag lekker uit lekker longeren aan het werk houden en lekker poetsen en in zijn stal zitten zonder iets te doen aan me laten wennen. Maar hij is echt heel lief

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 17:40

^^