Afstammelingen Niveau?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marleen79

Afstammelingen Niveau?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 11:33

Wie heeft er een afstammeling van de hengt Niveau?

We hebben er twee op stal: een driejarige en een vierjarige. Ze zijn heel verschillend qua uiterlijk. In de omgang zijn ze beiden superbraaf.

Ik ben benieuwd hoe andere Niveau's eruit zien, hoe ze lopen en springen en hoe ze zijn in de omgang en onder het zadel.

Tine_

Re: Afstammelingen Niveau?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 11:39

Op de stal waar wij staan staat ook een afstammeling van Niveau. Een driejarige.
Heeft winstpuntjes in de B dressuur,het is de bedoeling dat het een springpaard word, maar hij is nu nog iets bang. Het is een lief paard met veel uitstraling. Ist wel iets brutaal. Foto's op www.paardensportleusden.nl Bij fotoboek. Het paard heet Troy. Op papier Valdemar W

gr.

vivian001

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:43

Ik ken de hengst Niveau als 3 jarige. Had een voorbeeldig karakter.

Princess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 22:57

Ik heb een Niveau x Animo gereden, was niet de makkelijkste en braafste, maar ik denk zelf dat dit vooral van moederskant afkomt, Animo.

livvy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 17:59

Ik rij op dit moment een Niveau x Pretendent. Het is een 5 jarige merrie, erg braaf in de omgang, maar af en toe moeilijk om te rijden: snel afgeleid, wegspringen als er totaal niks aan de hand is e.d. Maar als ze eenmaal loopt, dan loopt ze ook fantastisch. Ze heeft een hele mooie gedragen en ruime draf, mooi front en een prachtig fijn hoofdje.
Ze is bruin met een klein sterretje op het voorhoofd, verder achter 2 witte sokjes en ze is ongeveer 1.70m. Ik heb helaas nog geen foto.

livvy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:01

O ja, springen kan ze nog niet zo goed. Ze heeft bij een springruiter gestaan voor een springopleiding, maar die heeft haar teruggebracht omdat ze nog te slap was en nog niet echt mee kon denken. Als ze ouder is gaat dat misschien beter. Voorlopig wordt het echter een dressuurpaard.

Vlinder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 08:28

Wij hadden een niveau x corleone op stal staan. Zelf gefokt, had veel weg van het karakter van haar moeder. Goede beweger, niet heel luxe, grote merrie.