GEWELDIG dier, absoluut, ben er super blij mee

Nou valt het me toch op dat als ik zo om me heen kijk, dat ik ze er dan eigenlijk gelijk uit pik
ze hebben allemaal wel een beetje iets bijzonders
Toronto is super koel in de kop, nergens bang voor en heel vrolijk. Zo aan de hand is het een heel fijn dier... Onder het zadel ook, wil hard voor je werken......
Hij is wel wat lomp onder het zadel soms. laat ik het zo zeggen, hij kan zich best afsluiten, en dan moet je hem even overtuigen dat je echt meent wat je vraagt
maar als je daar dan doorheen bent dan is hij zupah fijn.Hij is wel retebrutaal
altijd happen, toch wel een beetje stout willen zijn...... dekens slopen is zijn favo bezigheid
Ohz kan hij ook ineens zomaar belachelijk explosief zijn
en dan bedoel ik niet zomaar even een bokje
dan bedoel ik Kop tegen het dak van de binnenbak stoten
.....Kop tussen de voorbenen en POING, POING, POING Niks meer mee aan te vangen
maargoed komt gelukkig nog maar heel weinig voor... voor de oudere neostanbezitters......... euh, gaat dit nog over???
Hij is ook een enorme laatbloeier, Hij wordt dit jaar 6 maar in zijn gedrag nog echt een kleuter..... Toen hij 4 was, was hij in zijn lijf ook nog echt een kleuter. Hij is nog heel wat cm gegroeid tussen zijn 4 de en nu
Wat zijn grote pluspunt is, is dat hij echt enorm, enorm eerlijk en ontzettend lief is. Ook vind ik het fijn dat hij echt heel graag wil werken voor je. Als ik hem opgezadeld heb en hij staat tussen de kettingen, moet ik niet nog even mijn laarzen aan gaan trekken want dat staattie te passageren tussen de kettingen van enthousiastme, en dan maant hij me toch echt tot enige spoed.
Wie herkent dit in hun Neostan???
Zie je wel, ik ben echt een pennie