Ik heb een nakomeling van Mill Reef, en ik vroeg me af of er meerdere waren die er een hadden, en hoe jullie het beleren en rijden van jullie Mill Reef hebben ervaren.
Bij ons op stal is ook een nakomeling van MillReef.. MillReef schijn zelf nogal een boefje te zijn, maar dit is echt een schatje.. Is nu net drie jaar en van de zomer beginnen we waarschijnlijk met het zadelmak maken.. Qua grootte kan het al wel, maar is nog een beetje smalletjes.. Ik zal een even een foto zoeken..
Hier is die als twee-jarige.. Nogal overbouwd en met navelbreukje.. Nu is die al erg bijgetrokken en begint al steeds meer paard te worden.. Maar kan je helaas nog niet vertellen over het beleren en rijden dus..
Millreef heeft zelf heel erg slecht sperma, tenminsten dat was onze indruk, want wij konden onze merrie maar niet drachtig van hem krijgen, gebruiken we 1 keer een andere hengst(pacific0 en bam in 1 keer drachtig.
ik heb er eentje gekend als veulen, zo'n mooi sjiek paardje! Alleen niet dik te krijgen. Ze is nu als 4 jarige vorig jaar verkocht naar Amerika. Het schijnt dat ze goed bekomen is en voller geworden is. Zelf heb ik haar helaas niet meer gezien.
sindjab
Geplaatst: 19-09-15 22:17
Dit is Zinzaro. Van Mill Reef VDL X Jorina. Hij is van 2004. Het is een schatje, en kan goed springen. Hij wordt nu recreatief gereden.
Dit topic is al oud en staat niet meer op de juiste plaats. Ook zijn er geen werkende foto's meer. Ik zal er een slotje op zetten. Als er geen lopend topic meer is, mag er een geopend worden op [FB] Familiebanden Voor het plaatsen van foto's bij een bericht, kijk je in de Bokt Help.