Wie kent deze schimmel..?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ceciel92

Wie kent deze schimmel..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 18:51

Hallo bokkers!

wij hebben ong. een jaar geleden een paard gekocht, met paspoort en al. Die zomer (juni) kreeg hij koliek(verstopping om precies te zijn) en werd hij met spoed naar de lingehoeve gebracht (grote paardenkliniek) en daar werd hij behaldeld met parafine..alles is weer goedgekomen.
Wij dachten dat hij niet goed genoeg kauwde, dus wij hadden een paar weken daarna de paardentandarts erbij gehaald, hij had haken aan zijn tanden. Die haken zijn er nu keurig af, alleen blijkt hij 14 te zijn inplaats van 8 jaar !

Mijn vraag is: Wie kent deze schimmel??
ik wil graag zijn ouders achterhalen, en erachter proberen te komen hoe oud die nu werkelijk is.

Info:

Naam : Discovery's Prince of Clover (roepnaam Prince)
Geboortejaar : 1996 (volgens paspoort)
Schofthoogte : 1.69m
Geslacht : Ruin
Ras : Iers (volgens paspoort)
Kleur : appelschimmel

Foto's..!
[img]Afbeelding[/img] Dit is nog bij zijn vorige eigenaar, helemaal glad geschoren, nu is die ''wit'' omdat die zoooveel winterhaar heeft
toen we gingen kijken hadden we hem een week erna gekocht, we kregen er nix bij en hij moest zonder deken de trailer in..! Brr net zo koud,,! maargoed wij waren dus onderweg en we hadden nog allerlei spullen nodig (zadel hoofdstel, deken enz..) dus mijn vader reed naar de dichtstbijzijnde ruitersport winkel (het was al 20.00u) en toen kwamen wij nog even aan met een paard trillen in de trailer, nou die man gooide de zaak snel nog ff los voor ons, snel ff een deken gepakt en op prince gelegt, daarna hebben we de deken gekocht en alle andere spullen die we nodig hadden..

[img]Afbeelding[/img]
Hier staat die bij ons op stal, hij zag wat in de verte, deze foto is deze zomer genomen.

[img]Afbeelding[/img]
Zo is die nu, zoals je ziet is die heel mager, hij is nog magerder geweest. Dat komt omdat die droes heeft gehad en gelaxeerd is, nu moet hij dus weer aankomen en dat duurt heeeel lang..
dus geen kritiek/kommentaar op de uitstekende botten

[img]Afbeelding[/img]
Dit is een foto van de tripalon in Gorssel, mijn eigen pony was kreupel, en dan is het handig als je er nog een recreatie paard hebt bijstaan!
Dus Reed ik met prince de tripalon..! en hij vond het nog leuk ook! :

[img]Afbeelding[/img]
Hier rijd ik met hem door de waterbak, eerst even worstelen, maar daarna gaf hij zich over en kreeg ik hem er doorheen

Groetjes Ceciel..!

Jodievanmij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 19:53

Sorry ik kan je niet helpen maar heb wel even een tip voor je..
probeer je foto`s even up te loaden
bijv. via fotango.com of via snapfish
dan wordt het wat overzichterelijk dit is namelijk
niet echt praktisch succes ermee.. leuke merrie wel..

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 21:27

Op VMR is er een verzamelplaats voor de gezochte paarden.
Ik raadt je aan om daar je oproep te plaatsen.
Er komt in de nieuwe forumindeling binnenkort een speciaal forum voor dot soort onderwerpen.
Tot die tijd moet je het doen met het topic op VMR.

Overigens geldt op bokt de regel dat foto's niet groter mogen zijn dan 640 x 480.

Anoniem

Re: Wie kent deze schimmel..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 21:27

Zie ook dit sticky : viewtopic.php?f=13&t=225098 Overigens mag je daar enkel links zetten en geen foto's Verder zijn deze foto's van te groot formaat voor op Bokt

Vandaar hier een slotje