Ik ben door allerlei omstandigheden de laatste paar jaar nogal zwaar geworden, en dan bedoel ik over de 100 kilo ! Mede daardoor durf ik eigenlijk niet meer zo goed op mijn Tinker te rijden. Ik heb het idee dat dat zielig is. Volgend de da is dat absoluut niet het geval, en kan mijn tinker dat echt wel aan,maar ik heb dat idee gewoon in mijn hoofd. Mijn tinker is wel van het barokke type dat wel, maar toch...
Wat is jullie mening, en zijn er hier meer ruiters van het zwaardere kaliber ?
Hier ook 1! Daarom heb ik ook een zwaar type Tinker. Ze kan me goed dragen, zo ook mijn zware brede Fjord. Ik ben wel begonnen om voor mijn eigen bewegingsvrijheid en die van mijn paarden af te vallen.
Ik had niet het idee dat ze er te veel moeite mee had zolang je maar niet tegen zit. We deden zelfs mee aan wedstrijdjes en ook springen deden we regelmatig.
ik ben helaas met rijden gestopt ik durf het echt niet meer (hier op de manege word je afgemaakt op je omvang)
en die wil hier niet lukken wat ik ook doe!
)
) uiteraard nog wat extra kilo's!! Ik rij nu even niet meer op Indy. Ik men wel veel, dus gelukkig is het niet zo dat ik nu niets meer met Indy kan doen.