marjolein80 schreef:Hoi,
Ik heb een paard op het oog waar ik wel interesse in heb alleen weet ik zelf niet veel van afstammingen etc. Dus ik wil graag van jullie weten wat vinden jullie van paited black x montecristo.
Wat zijn dit voor hengsten en wat vinden jullie van de afstamming?
Alle info is welkom.
Hoi,
Painted Black is het paard waar Anky van Grunsven opnieuw mee wil doorbreken. Hij is ook gedeeltelijk in eigendom bij Van Grunsven. Er stond onlangs een erg leuk artikel over haar en de hengst in een krant. Ze was erg te spreken over de hengst (het is natuurlijk ook haar eigen paard, dus op zich logisch). Ik neem niet aan dat zij het paard zou hebben als hij niet fijn is.....
Ik weet niks over zijn nakomelingen, maar het lijkt me aantrekkelijk om zo'n paard te kopen. Painted Black moet zich natuurlijk gedeeltelijk nog bewijzen, maar als hij zich bewezen heeft heb je ineens een paard met erg bekende afstamming. En ja....als Anky hem de moeite waard vindt kan je er wel op rekenen dat het een goeie wordt.
Ik heb zelf een OO Seven x Chronos merrie en een Welshcobruin (mijn pony waar ik geen afstand van kan doen, haha)
Groetjes,
Sabine